Повернення надміру сплачених податків: як оформити заяву J/F 1302002 в Е-кабінеті
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму
Платники подають документи в електронній формі згідно з Податковим кодексом України та Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженим наказом Мінфіну від 06.06.2017 № 557.
Робота інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» регулюється наказом Мінфіну від 14.07.2017 № 637. Доступ до кабінету здійснюється за адресою http://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС.
Увійти до приватної частини Електронного кабінету можна після електронної ідентифікації за допомогою кваліфікованого електронного підпису, MobileID, BankID, Дія.Підпис або хмарного підпису через систему id.gov.ua.
У режимі «Введення звітності» користувач може створювати та подавати податкову, фінансову, статистичну звітність, а також заяву на повернення помилково або надміру сплачених сум (Заява).
Для створення Заяви потрібно обрати параметри: рік, період, тип форми (зокрема «J(F)13 Запити»), обрати форму J/F 1302002 та відповідний орган ДПС. У формі Заяви необхідно заповнити всі обов’язкові поля, підписати та надіслати її. Дані платника заповнюють автоматично.
Помилковий платіж: як повернути кошти
До Заяви можна додати копію одного платіжного документа у вкладці «Додатки». Для цього необхідно обрати формат F/J 1360102 та заповнити обов’язкові поля.
Оскільки вказується лише один платіжний документ, то для повернення коштів за кількома платежами необхідно подати окремі Заяви для кожного з них.
Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Порядку взаємодії ДПС, Держказначейства та фінансових органів (наказ Мінфіну від 11.02.2019 № 60), Заяву подають до територіального органу ДПС за місцем обліку надміру або помилково сплаченої суми.
За інформацією ДПС у Тернопільській області
10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера ⏬