Детінізація ринку пального: Комітет Гетманцева пропонує рішення
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Ринок пального показує результат: за останні роки галузь демонструє зростання сплати податків та ефективну детінізацію. Однак залишається низка системних проблем:
- занижені зарплати в частині мереж,
- нерівномірна сплата податків,
- масове функціонування нелегальних АЗС.
За словами Голови Комітету ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики Данила Гетманцева ситуація зараз з нелегальними АЗС критична:
- із перевірених його помічниками нелегальних АЗС лише кілька закриті,
- частина продовжує працювати навіть після перевірок.
У низці областей правоохоронні органи фактично не показали результатів.
Генератори: як вибирати та безпечно експлуатувати
Тож Комітет рекомендував ДПС, БЕБ і Нацполіціі:
- провести повний аудит і встановити всі нелегальні АЗС;
- забезпечити переведення нелегальних АЗС у легальну діяльність або їх повне закриття у разі відмови;
- контролювати дотримання мінімальних зарплат всіма мережами АЗС та видачу фіскальних чеків;
- щомісяця публікувати дані про сплату податків на 1 літр пального та рівень зарплат у кожній мережі.
Кабінет Міністрів України до 1 лютого 2026 року повинен сформувати повний перелік нелегальних АЗС та забезпечити конкретні результати по кожній із них — від легалізації до демонтажу і притягнення винних до відповідальності.
За інформацією Данила Гетманцева
