Як сформувати запит на отримання ІПК
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

При формуванні звернення на отримання індивідуальної податкової консультації (ІПК) в меню «Листування з ДПС» Електронного кабінету оберіть та заповніть такі реквізити:
1) код ДПІ — із списку оберіть орган ДПС (область та ГУ ДПС області) до якого надсилаєте звернення (наприклад, у разі надсилання звернення Головному управлінню ДПС у Вінницькій області «2 ВІННИЦЬКА» та «32 ГУ ДПС У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ»);
2) тип — із списку оберіть значення «консультація»;
3) тематика — зазначте тематику звернення платника;
4) короткий зміст — зазначте «Про надання індивідуальної податкової консультації»;
5) файл — завантажте скановане звернення у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 5 МБ.
📌 Нові можливості в роботі бухгалтера — гайд
Зберегти проєкт звернення можна натиснувши кнопку «Зберегти». У вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» платник має можливість підписати та направити звернення, використовуючи відповідні кнопки «Підписати» та «Відправити».
Упродовж одного робочого дня після надсилання електронного звернення до органу ДПС отримаєте повідомлення про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації звернення в органі ДПС, до якого дане звернення направили.
Інформацію щодо отримання та реєстрації звернення в органі ДПС можете переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлений лист (звернення) — у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
За інформацією ДПС у Вінницькій області
