У розрахунковому документі має друкуватися інформація про адресу господарського об’єкту, яка зазначена в документі на право власності, нагадує ДФС.
Видача розрахункового документа із зазначенням адреси господарського об’єкту, що не збігається з адресою господарського об’єкту, зазначеною в документі на право власності, є порушенням вимог законодавства.
Тож якщо органами виконавчої влади, місцевого самоврядування прийнято рішення про перейменування вулиці чи зміну інших топонімів (географічних назв), унаслідок чого змінюється адреса господарської одиниці, власник відповідного приміщення має привести свої установчі документи, документи на господарську одиницю та інші документи у відповідність із законом. Після внесення змін до документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, має бути проведена перереєстрація РРО. Для цього суб’єкт господарювання протягом п’яти робочих днів, що настають за днем, коли виникли зміни, подає до органу ДФС за місцем реєстрації РРО реєстраційну заяву з позначкою «Перереєстрація» із зазначенням причини перереєстрації і реєстраційне посвідчення.
Інформація, відображена в ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, в т. ч. про адресу господарського об’єкту, має відповідати даним про адресу господарського об’єкту, який друкується в розрахунковому документі зареєстрованого на цю адресу РРО. Тому зміни слід внести і до ліцензії.
Лист ДФС від 21.03.2016 № 6117/6/99-99-22-07-03-15
Як правильно розрахувати ліміт каси на підприємстві, який строк здавання готівки до банку, а також чи буде відповідальність зберігання понадлімітної готівки в касі — у статті
Сучасну торгівлю уже не можна уявити без електронних технологій. Інтернет-магазини, мобільні застосунки, оплата банківською карткою, використання для розрахунку Інтернет-банкінгу. А ще є електронні гроші та криптовалюти. Коли тут треба РРО/пРРО і фіскальний чек? У чому відмінність використання РРО/пРРО для накладеного платежу (післяплати) через Укрпошту та Нову пошту, кур’єра. Відповіді на ці питання з урахуванням позиції ДПС — у консультації
РРО для ФОПів — одна з найгарячіших тем 2025 року. Помилки тут коштують дорого: штрафи сягають десятків тисяч гривень. Розбираємось, коли касовий апарат обов’язковий, кого перевірятиме податкова і хто має право працювати без нього
Видатковий касовий ордер — це обов’язковий документ, якщо підприємство має касу та видає готівку на господарські потреби чи передає її до банку. Як правильно заповнити видатковий касовий ордер у 2025 році, щоб уникнути помилок? Дамо покрокову інструкцію, наведемо зразок і бланк для скачування
Використовуєте РРО/пРРО ― дотримуйтеся низки вимог, щоб не отримати штраф. Який штраф за невикористання РРО/пРРО та інші порушення застосовують до суб'єктів господарювання та їхніх посадових осіб розповість експерт у огляді