Електронний документ надсилається адресату через автоматизовану інформаційну систему приймання електронних документів ФСС з ТВП за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку загального користування на підставі укладеного договору між адресатом та страхувальником.
Для укладення договору страхувальник звертається до робочого органу ФСС з ТВП за місцем реєстрації. Разом із договором до робочого органу надаються посилені сертифікати відкритих ключів. Договір діє до закінчення терміну чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо страхувальник подає адресату нові посилені сертифікати ЕЦП, договір вважається продовженим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів.
Автоматизована інформаційна система приймання електронних документів ФСС з ТВП забезпечує цілодобовий прийом електронних документів від страхувальників. Обробку документів адресат здійснює з 09:00 до 17:00 щодня, крім вихідних, святкових та неробочих днів.
Датою подання електронного документа вважається дата, зафіксована у першій квитанції до електронного документа, за яким страхувальником отримано третю квитанцію з повідомленням про прийняття (або неприйняття) електронного документа.
Електронний документ, до якого страхувальником не було отримано третьої квитанції, прийнятим не вважається.
Звітність за формою Ф.4-ФСС з ТВП надається не пізніше 20 числа наступного за звітним періодом місяця.
За несвоєчасне подання або неподання встановленої звітності за коштами ФСС з ТВП, подання недостовірної звітності щодо використання страхових коштів на посадових осіб підприємств, установ, організацій, фізичних осіб, які використовують найману працю, накладається штраф у розмірі та порядку, передбаченими чинним законодавством.