Зокрема про те, що наразі:
- скорочено перелік підстав для анулювання реєстрації платника ПДВ і, відповідно, вилучено з переліку підтвердних документів повідомлення державного реєстратора, відомості з Єдиного державного реєстру щодо наявності запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи — підприємця за місцезнаходженням (місцем проживання) або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу;
- оновлено форму витягу з реєстру платників ПДВ. Замість реквізитів одного електронного рахунку у витягу відображають реквізити трьох електронних рахунків платника ПДВ — сільськогосподарського підприємства, який обрав спецрежим оподаткування, призначених для перерахування коштів до держбюджету та на його спецрахунки.
Також тепер особа, яка у встановлений законодавством строк подала заяву про добровільну реєстрацію платником ПДВ і отримала від контролюючого органу пропозицію подати нову заяву, може подати до контролюючого органу нову заяву про добровільну реєстрацію після виправлення всіх недоліків не пізніше ніж за 3 робочі дні до початку податкового періоду, з якого вона вважатиметься платником ПДВ та матиме право на податковий кредит і виписку податкових накладних. При цьому як бажана дата реєстрації у такій заяві має бути зазначена така сама дата, що й у попередній неприйнятій заяві.
Якщо за результатами розгляду заяви в електронній формі (ф. № 1-ПДВ, ф. № 3-ПДВ) контролюючим органом прийнято рішення про відмову в реєстрації (анулюванні реєстрації) платника ПДВ або запропоновано надати нову заяву про реєстрацію (анулювання реєстрації) платника ПДВ, то таку відмову або пропозицію контролюючий орган формує в електронній формі та надсилає на адресу електронної пошти, з якої надійшла заява.
А от рішення контролюючого органу про скасування рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ до ДФС направлятимуть у 10-денний строк.