Податківці підготували корисну інфографіку з календарем для ФОП 3 групи. Не проґавте ключові дати для звітування та сплати податків і зборів за 2 квартал 2026 року

Для ФОП 3 групи у 2026 році ставки єдиного податку:
- 5% доходу — у разі роботи без ПДВ;
- 3% доходу — для платників ПДВ.
Єдиний соціальний внесок (ЄСВ) за себе для ФОП 3 групи становить 1 902,34 грн на місяць, а військовий збір сплачується у розмірі 1% від фактично отриманого доходу.
Річний ліміт доходу, який прив’язаний до мінімальної заробітної плати і у 2026 році становить 10 091 049 грн (1 167 МЗП).
ФОП 3 групи:
- сплачує ЄСВ за II квартал (квітень — червень 2026 року) в сумі 5 707,02 грн — до 20 липня (включно);
- подає податкову декларацію платника єдиного податку за півріччя 2026 року (січень — червень) до 10 серпня 2026 року. Ідентифікатор форми F0103309;
- сплачує 5% єдиного податку за II квартал — до 19 серпня 2026 року;
- сплачує 1% військового збору за II квартал — до 19 серпня 2026 року.
Нагадуємо, ФОПи, які мають найманих працівників чи проводять виплати фізособам, подають квартальну форму Податкового розрахунку (обʼєднаний звіт) з ЄСВ, ПДФО та військового збору. За II квартал 2026 року (квітень — червень) — до 10 серпня.
Джерело: ДПС у Тернопільській області
ФОПи другої групи на єдиному податку стали платниками військового збору з минулого 2025 року. Розповідаємо, скільки і коли сплачувати, хто має пільги та в яких випадках можна не платити військовий збір
Як позбутися податкового тягаря, що тисне бізнес та платити менше? Очевидно, що обрання системи оподаткування — це вкрай важливе рішення. Спрощена чи загальна? Про спрощену систему оподаткування, її переваги та нюанси — у статті
Якими можуть бути причини відмови від спрощеної системи оподаткування, у які терміни таку відмову можна зробити, якою є форма заяви про відмову від спрощеної системи оподаткування та як її заповнити – у консультації
Що таке єдиний податок? Єдиний податок передбачає звільнення від сплати деяких податків, більш прості підходи до ведення обліку та звітності. На ньому можуть перебувати як юрособи, так і фізособи-підприємці. Про групи єдиного податку в 2026–2027 роках, про єдиний податок в умовах воєнного стану, хто може перебувати на кожній з цих груп та за яких умов, а хто взагалі не має права бути єдинником — у цьому огляді
ФОПи на єдиному податку 3 групи зобов’язані сплачувати військовий збір. Це нововведення стосується всіх підприємців цієї категорії, які мають оподатковуваний дохід