Підстави для відмови органів ДФС у взятті рахунків на облік

Мінфін дещо переглянув Порядок подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затверджений його наказом від 18.08.2015 № 721 (далі — Порядок).

Насамперед у зв’язку із введенням нової термінології щодо держреєстрації суб’єктів господарювання, а також нових процедур і документів (відомостей) органів ДФС для проведення держреєстрації припинення юросіб.

Правки, в основному, внесено до підстав для відмови органів ДФС у взятті рахунків на облік та переліку кодів причин відмови у взятті на облік рахунка платника податків, наведеного в додатку 4 до Порядку.

Відтак уточнено, що підставами для відмови у взятті контролюючим органом рахунка на облік є, зокрема, наявність у Єдиному банку даних про платників податків — юросіб інформації про направлення до Єдиного державного реєстру відомостей про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів або про узгодження плану реорганізації юрособи (за наявності податкового боргу), які формуються для проведення держреєстрації припинення юрособи. При цьому з відповідного переліку підстав виключено невідповідність інформації щодо податкового номера або серії та номера паспорта, найменування (ПІБ), податкової адреси платника податків, поданої в Повідомленні, цим відомостям у ДРФО, Єдиному державному реєстрі та Єдиному банку даних про платників податків — юросіб. Такі ж коригування враховано і в переліку кодів.

Окремо регулятор визначив, що при відкритті/закритті одного спільного рахунку в цінних паперах для декількох осіб, у спільній власності яких перебувають цінні папери, депозитарні установи направляють повідомлення щодо кожного платника податків окремо із зазначенням у повідомленнях спільного рахунку.

Наказ Мінфіну від 18.05.2016 № 488


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мінімальна зарплата 2025: на які виплати впливає

Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
15232

Продовження воєнного стану і мобілізації: що треба знати бухгалтеру

Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
8215

Підакцизні товари в Україні 2025

Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
65757

Штучний інтелект в роботі бухгалтера: так, ні чи можливо

Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
65

Компенсація комуналки від орендарів і підрядників: ПДВ наслідки для ЗОЗ

Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних
1548

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді