- з моменту придбання минуло не більше 14 днів;
- товар не використовувався;
- збережені товарний вигляд товару, його споживчі властивості, пломби, ярлики тощо;
- зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом із товаром;
- товар не входить до переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню).
Зазначене право споживачів на обмін (повернення) непродовольчих товарів належної якості поширюється також під час укладення договору на відстані, поза торговельними або офісними приміщеннями.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:
- або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
- або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;
- або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору — в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Лист Мінекономрозвитку від 08.06.2016 № 3631-04/17265-07