Однією з чотирьох умов, визначених підпунктом 133.4.1 Податкового кодексу України (ПК), які одночасно мають бути виконані для набуття статусу неприбуткової організації, є факт внесення такого підприємства контролюючим органом до Реєстру.
На вимогу Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, затвердженого постановою КМУ від 13.07.2016 № 440, наразі органи ДФС надсилають неприбутковим організаціям письмові запити про підтвердження статусу, відповідь на які повинна надійти протягом місяця.
Якщо неприбуткова установа підтвердить відповідність установчих документів вимогам ПК, вона включається до нового Реєстру. Якщо ні — її посадові особи отримають повідомлення про невідповідність установчих документів, а отже, будуть зобов’язані це зробити.
Інакше неприбуткові організації з 1 січня 2017 року будуть вилучені з Реєстру неприбуткових організацій і втратять пільговий статус.
Тож посадові оособи неприбуткових організацій мають оперативно надати відповідь на запит ДФС — реєстраційну заяву за формою 1-РН та завірені копії установчих документів
За інформацією Територіальних органів ДФС у Черкаській області
