Податківці нагадали, що неприбуткові організації, які не приведуть установчі документи у відповідність до вимог податкового законодавства, з 1 січня 2017 року будуть вилучені із Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі — Реєстр).
Однією з чотирьох умов, визначених підпунктом 133.4.1 Податкового кодексу України (ПК), які одночасно мають бути виконані для набуття статусу неприбуткової організації, є факт внесення такого підприємства контролюючим органом до Реєстру.
На вимогу Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, затвердженого постановою КМУ від 13.07.2016 № 440, наразі органи ДФС надсилають неприбутковим організаціям письмові запити про підтвердження статусу, відповідь на які повинна надійти протягом місяця.
Якщо неприбуткова установа підтвердить відповідність установчих документів вимогам ПК, вона включається до нового Реєстру. Якщо ні — її посадові особи отримають повідомлення про невідповідність установчих документів, а отже, будуть зобов’язані це зробити.
Інакше неприбуткові організації з 1 січня 2017 року будуть вилучені з Реєстру неприбуткових організацій і втратять пільговий статус.
Тож посадові оособи неприбуткових організацій мають оперативно надати відповідь на запит ДФС — реєстраційну заяву за формою 1-РН та завірені копії установчих документів
За інформацією Територіальних органів ДФС у Черкаській області
Чимало українських підприємств почали застосовувати Міжнародні стандарти фінансової звітності, які поки що не є обов’язковими для всіх. Проте Україна йде в Європу, і перехід бізнесу з національних стандартів на МСФЗ — питання часу. І щоб ви не гаяли час, не шукали, як правильно застосувати МСФЗ вперше, з чого має складатися звітність, як змінити облікову політику, — Вища школа Головбуха уже підготувала для вас програму підвищення кваліфікації «Професійна сертифікація за МСФЗ»
ЄСВ — це обов’язковий платіж, який сплачують роботодавці за найманих працівників при нарахуванні зарплати чи винагород за ЦПД. ФОПи сплачують його за себе. Дізнайтеся про останні зміни та актуальні правила — у нашій статті
Не пропустити терміни подання статзвітів у листопаді 2025 року допоможе стаття
Без бухгалтера у разі звільнення працівника не обійтись. Він має знати і причину звільнення і дату припинення трудових відносин. А все тому, щоб правильно і вчасно розрахуватись із працівником. Розглянемо, як вплинув воєнний стан на порядок звільнення працівників
Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді