Важлива інформація для неприбуткових організацій

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Податківці нагадали, що неприбуткові організації, які не приведуть установчі документи у відповідність до вимог податкового законодавства, з 1 січня 2017 року будуть вилучені із Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі — Реєстр).

Однією з чотирьох умов, визначених підпунктом 133.4.1 Податкового кодексу України (ПК), які одночасно мають бути виконані для набуття статусу неприбуткової організації, є факт внесення такого підприємства контролюючим органом до Реєстру.

На вимогу Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, затвердженого постановою КМУ від 13.07.2016 № 440, наразі органи ДФС надсилають неприбутковим організаціям письмові запити про підтвердження статусу, відповідь на які повинна надійти протягом місяця.

Якщо неприбуткова установа підтвердить відповідність установчих документів вимогам ПК, вона включається до нового Реєстру. Якщо ні — її посадові особи отримають повідомлення про невідповідність установчих документів, а отже, будуть зобов’язані це зробити.

Інакше неприбуткові організації з 1 січня 2017 року будуть вилучені з Реєстру неприбуткових організацій і втратять пільговий статус.  

Тож посадові оособи неприбуткових організацій мають оперативно надати відповідь на запит ДФС — реєстраційну заяву за формою 1-РН та завірені копії установчих документів

За інформацією Територіальних органів ДФС у Черкаській області

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Державний бюджет України 2026 року: мінімалка, прожитковий мінімум і ключові зміни

10 грудня Володимир Зеленський підписав Закон України «Про Державний бюджет України на 2026 рік» від 03.12.2025 № 4695-IX (від 15.09.2025 № 14000). На які показники спирається Держбюджет та що очікує українців із 1 січня 2026 року — розбираємо
6473

Наказ про преміювання працівників: актуальний зразок, правила оформлення

Преміювання — один із найпоширеніших способів мотивувати працівників. Щоб виплатити премію, роботодавець оформлює наказ про преміювання працівника. У статті пояснимо, коли потрібен такий документ, які реквізити він має містити, наведемо зразки наказів для різних ситуацій та розберемо критерії преміювання у 2025/2026 році
108207

Інвентаризація земель 2025: порядок проведення, документи та строки

Земля є специфічним об’єктом обліку, з яким має справу далеко не кожне підприємство. Як провести інвентаризацію землі та відобразити земельні ділянки в обліку підприємства, — у цій консультації
7544

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді