Де, коли та які адмінпослуги можна отримати у ЦНАП

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Уряд дещо переглянув порядок функціонування центрів надання адміністративних послуг (далі — ЦНАП), які, зокрема, утворюються при виконавчому органі міської міста обласного, районного значення, селищної, сільської ради.

У ЦНАП за рішенням органу, що його утворив, також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, надання консультацій, прийняття та видача документів, не пов’язаних із наданням адмінпослуг, укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо).

У приміщенні, де розміщується ЦНАП, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо). При цьому не є супутніми послугами надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адмінпослуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адмінпослуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.

Утім кожен ЦНАП має бути облаштований у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами зі зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адмінпослуги без сторонньої допомоги.

Час прийому суб’єктів звернень складає:

• не менш як 6 днів на тиждень та 7 год. на день — у ЦНАП при виконкомах міськрад міст, що є обласними центрами, а також при Київській та Севастопольській міських, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністраціях;

• не менш як 5 днів на тиждень та 7 год. на день — в інших ЦНАП.

У територіальних підрозділах ЦНАП та у віддалених робочих місцях адміністраторів час прийому суб’єктів звернень визначає орган, що утворив ЦНАП.

При цьому прийом суб’єктів звернень у ЦНАП здійснюється без перерви на обід та не менш як один день на тиждень до 20:00.

Постанова КМУ від 31.08.2016 № 565

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Премія за підсумками року: нарахування та оподаткування

Річна премія — це винагорода за результатами роботи за рік. Інколи її називають тринадцятою зарплатою. Законодавство детально питання нарахування премій не врегульовує і роботодавець має певну свободу. У консультації — як нараховується річна премія, які є види, їхнє оподаткування, вплив розрахунку середньої зарплати для відпускних, лікарняних та інших виплат
68163

Міжнародний день бухгалтера 2025: ідеї привітань і святкування професійного свята

Міжнародний день бухгалтера, або Міжнародний день бухгалтерії — професійне свято бухгалтерів, яке відзначаємо щорічно 10 листопада. Тобто вже невдовзі :) Спеціально до свята ми підготували для вас п'ять порад, як незвично провести цей день
4536

Оновлені довідники податкових пільг — актуальні дані на 2025 рік

Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
18753

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
98580

Чому бухгалтеру варто інвестувати в себе

Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
1065

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді