У ЦНАП за рішенням органу, що його утворив, також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, надання консультацій, прийняття та видача документів, не пов’язаних із наданням адмінпослуг, укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо).
У приміщенні, де розміщується ЦНАП, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо). При цьому не є супутніми послугами надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адмінпослуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адмінпослуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.
Утім кожен ЦНАП має бути облаштований у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами зі зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адмінпослуги без сторонньої допомоги.
Час прийому суб’єктів звернень складає:
• не менш як 6 днів на тиждень та 7 год. на день — у ЦНАП при виконкомах міськрад міст, що є обласними центрами, а також при Київській та Севастопольській міських, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністраціях;
• не менш як 5 днів на тиждень та 7 год. на день — в інших ЦНАП.
У територіальних підрозділах ЦНАП та у віддалених робочих місцях адміністраторів час прийому суб’єктів звернень визначає орган, що утворив ЦНАП.
При цьому прийом суб’єктів звернень у ЦНАП здійснюється без перерви на обід та не менш як один день на тиждень до 20:00.
Постанова КМУ від 31.08.2016 № 565