• копія паспорта (формуляра) РРО;
• копія паспорта модема (у разі застосування зовнішнього модема);
• копія договору або іншого документа, яким підтверджується право, надане виробником (постачальником) РРО центру сервісного обслуговування на проведення технічного обслуговування і ремонту відповідної моделі (модифікації) РРО.
Вимога про надання суб’єктом господарювання копії договору між ЦСО та виробником тимчасова. Вона виконуватиметься до створення Реєстру центрів сервісного обслуговування.
Для перереєстрації РРО необхідно додати:
• довідку про опломбування РРО;
• копію договору суб’єкта господарювання з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт РРО (з метою використання РРО в іншій господарській одиниці).
У разі перереєстрації РРО в контролюючому органі за новим основним місцем обліку реєстраційне посвідчення, видане суб’єкту господарювання контролюючим органом за попереднім місцем обліку, залишається чиним до моменту змін даних щодо суб’єкта господарювання, які зазначені в реєстраційному посвідченні.
Документи щодо реєстрації або перереєстрації РРО, які зберігались у контролюючому органі за попереднім основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків, передаються разом з обліковою справою до контролюючого органу за новим основним місцем обліку такого платника.
Також доповнено перелік підстав для скасування РРО. Так, скасування відбувається при наявності судового рішення про визнання недійсним договору оренди господарської одиниці. Скасування реєстрації за цією підставою може здійснюватися за заявою суб’єкта господарювання або за рішенням контролюючого органу за місцем реєстрації РРО.
Зміни зумовлені наказом Мінфіну від 14.06.2016 № 547.
Прес-служба ГУ ДФС у Тернопільській області