Місце зберігання пального без адреси: що зазначити в заяві на ліцензію
Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення

Якщо місце зберігання пального знаходиться за межами населеного пункту та не має поштової адреси, то під час оформлення ліцензії на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання та/або промислової переробки необхідно врахувати особливості заповнення заяви.
У заяві на отримання відповідної ліцензії зазначають дані про місце зберігання пального у стаціонарних резервуарах, зокрема його адреса та ідентифікатор об’єкта оподаткування.
Якщо поштової адреси місця зберігання пального не має, замість неї зазначають кадастровий номер земельної ділянки, на якій зберігається пальне.
Крім того, у відповідних полях заяви зазначають:
- ідентифікатор об’єкта оподаткування;
- код адміністративно-територіальної одиниці або території територіальної громади відповідно до Кодифікатора адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад.
Інформація про об’єкт, на якому здійснюється ліцензійна діяльність, має бути належним чином відображена і в податковому обліку. Зокрема, відомості про об’єкти оподаткування подають у Заяві № 20-ОПП.
Ліцензування діяльності з підакцизними товарами
Якщо об’єкт зареєстрований у відповідному держоргані та йому присвоїли реєстраційний номер, такий номер зазначають у відповідному полі форми № 20-ОПП. Для земельної ділянки таким номером є її кадастровий номер.
Отже, якщо місце зберігання пального не має поштової адреси, у пункті 7 заяви на отримання ліцензії на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання та/або промислової переробки зазначають:
- кадастровий номер земельної ділянки, на якій зберігається пальне;
- ідентифікатор об’єкта оподаткування;
- код адміністративно-територіальної одиниці або території територіальної громади.
Отже, відсутність поштової адреси не перешкоджає оформленню ліцензії, якщо місце зберігання пального належним чином ідентифіковане за допомогою передбачених реквізитів.
Джерело: ДПС у Харківській області
