Заяви щодо ліцензій на роздрібну торгівлю алкоголем та тютюном
Згідно з роз’ясненням ДПС (ЗІР, категорія 113.04) заяву для одержання ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами подають у довільній формі.
Пропонуємо зразок заяви, яку заповнюють суб’єкти господарювання у сфері ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами в залежності від дії, яку необхідно здійснити. А саме:
- видача ліцензії;
- внесення чергового платежу (щоквартальна сплата за ліцензію);
- переоформлення ліцензії та внесення змін щодо РРО;
- видача дубліката ліцензії;
- анулювання ліцензії.
Для оформлення нової ліцензії, видачі дубліката ліцензії, подовження терміну дії ліцензії до податкового органу слід надавати платіжні документи (квитанцію, платіжне доручення) за кожною заявою окремо (тютюнові вироби та алкогольні напої). А саме: окремий пакет документів подають на оформлення по кожному торгівельному об’єкту.
Банк проведень: придбання товарів і запасів у вітчизняних постачальників і нерезидентів
Увага: суб’єкти господарювання в заяві на видачу ліцензії, внесення чергового платежу (щоквартально сплата за ліцензією), переоформлення ліцензії та внесення змін РРО, видачу дубліката ліцензії обов’язково заповнюють пункт 5. «код та назва виду діяльності». При цьому суб’єктам господарювання необхідно мати діючий код за КВЕД, а саме:
- 47.11 (роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах, переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами);
- 47.25 (роздрібна торгівля напоями в спеціалізованих магазинах);
- 47.26 (роздрібна торгівля тютюновими виробами в спеціалізованих магазинах);
- 56.10 (діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування);
- 56.30 (обслуговування напоями).
Як заповнювати заяву на видачу ліцензії
Щоб отримати ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, суб’єкт господарювання у заяві встановленого зразка обов’язково заповнює такі поля:
1. «Особа» — вибирає «фізична особа — підприємець» та заповнює реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта, або «юридична особа» і заповнює код за ЄДРПОУ.
2. «Найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи — підприємця».
3, 3.1 «Місцезнаходження (місце проживання) заявника» та «Контактний телефон».
4. «Орган ДФС за основним місцем обліку».
5. «Код та назва виду діяльності».
6. «Дія» у цьому випадку — «Видача ліцензії».
7. «Вид діяльності», яку здійснює суб’єкт господарювання.
9, 9.1 «Адреса місця торгівлі» із зазначенням класифікації закладу торгівлі та його площі, «Дата початку дії ліцензії».1
10. «Орган ДФС за місцем торгівлі».
11. «Перелік реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі» — зазначає весь перелік РРО та заповнює всі колонки у цьому пункті.
12. «Інформація про внесення платежу за ліцензію» — заповнює всі колонки у зазначеному пункті.
13. Навпроти цього пункту ставить «галочку» після ознайомлення із Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII (далі — Закон № 222).
14. У цьому пункті необхідно обрати «так» якщо суб’єкт господарювання бажає отримати ліцензію у паперовому вигляді. Заповнює, коли заяву на отримання ліцензії подає в електронному вигляді.
15. Тут підтверджує інформацію, зазначену в заяві та доданих документів.
16. Засвідчує заяву своїм підписом.
Якщо сплатите податок не на той рахунок, ДПС вже не штрафуватиме. Це справедливо, адже ви все одно поповнили бюджет держави. Але врегулювати напрям сплати податку маєте самотужки, подавши заяву до податкової
Як заповнювати заяву про внесення чергового платежу за ліцензію
Щоб внести черговий платіж за ліцензію (щоквартальної плати за ліцензію) на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами суб’єкт господарювання у заяві встановленого зразка заповнює такі обов’язкові поля:
1. «Особа» — вибирає «фізична особа — підприємець» та заповнює реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта, або «юридична особа» і заповнює код за ЄДРПОУ.
2. «Найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи — підприємця».
3, 3.1 «Місцезнаходження (місце проживання) заявника» та «Контактний телефон».
4. «Орган ДФС за основним місцем обліку».
5. «Код та назва виду діяльності».
6. «Дія» у цьому випадку — «Внесення чергового платежу (щоквартальна сплата за ліцензію)».
7. «Вид діяльності», яку здійснює суб’єкт господарювання.
8. «Номер ліцензії», яку видавав контролюючий орган.
9, 9.1 «Адреса місця торгівлі» із зазначенням класифікації закладу торгівлі та його площі, «Дата початку дії ліцензії».
10. «Орган ДФС за місцем торгівлі».
11. «Перелік реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі» — зазначає весь перелік РРО та заповнює всі колонки у цьому пункті.
12. «Інформація про внесення платежу за ліцензію» — заповнює всі колонки у зазначеному пункті.
13. Навпроти цього пункту ставить «галочку» після ознайомлення із Законом № 222.
14. У цьому пункті необхідно обрати «так» якщо суб’єкт господарювання бажає отримати ліцензію у паперовому вигляді. Заповнює, коли заяву на отримання ліцензії подає в електронному вигляді.
15. Тут підтверджує інформацію, зазначену в заяві та доданих документів.
16. Засвідчує заяву своїм підписом.
- Національна сертифікація бухгалтерів — 2023 ⏩
- Професійна сертифікація за МСФЗ — 2023 ⏩
- Національна сертифікація головбуха медичного КНП — 2023 ⏩
- ПДВ: від азів до майстерності ⏩
- Розрахунок зарплати, звітність, перевірки ⏩
- РРО: робота, помилки та штрафи ⏩
- ФОП-єдиноподатник: практикум для бухгалтера та підприємця ⏩
- Благодійні організації: практикум з обліку та оподаткування ⏩
Як заповнювати заяву на переоформлення ліцензії та внесення змін щодо РРО
Аби переоформити ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами та внести зміни щодо РРО суб’єкт господарювання у заяві встановленого зразка обов’язково заповнює такі поля:
1. «Особа» — вибирає «фізична особа — підприємець» та заповнює реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта, або «юридична особа» і заповнює код за ЄДРПОУ.
2. «Найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи — підприємця».
3, 3.1 «Місцезнаходження (місце проживання) заявника» та «Контактний телефон».
4. «Орган ДФС за основним місцем обліку».
5. «Код та назва виду діяльності».
6. «Дія» у цьому випадку — «Переоформлення ліцензії».
7. «Вид діяльності», яку здійснює суб’єкт господарювання.
8. «Номер ліцензії», яку видавав контролюючий орган.
9, 9.1 «Адреса місця торгівлі» із зазначенням класифікації закладу торгівлі та його площі, «Дата початку дії ліцензії».
10. «Орган ДФС за місцем торгівлі».
11. «Перелік реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі» — зазначає весь перелік РРО та заповнює всі колонки у цьому пункті.
12. «Інформація про внесення платежу за ліцензію» — заповнює всі колонки у зазначеному пункті.
13. Навпроти цього пункту ставить «галочку» після ознайомлення із Законом № 222.
14. У цьому пункті необхідно обрати «так» якщо суб’єкт господарювання бажає отримати ліцензію у паперовому вигляді. Заповнює, коли заяву на отримання ліцензії подає в електронному вигляді.
15. Тут підтверджує інформацію, зазначену в заяві та доданих документів.
16. Засвідчує заяву своїм підписом.
Доповнення рахунку 30 «Готівка» у Плані рахунків бухобліку. Два нові субрахунки бухобліку для операцій з РРО, розрахунків за кредитами та доходів від реалізації. Поради експерта та приклад бухпроведення з обліку готівки, яку отримуєте із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій
Як заповнювати заяву на видачу дубліката ліцензії
Аби отримати дублікат ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами суб’єкт господарювання у заяві встановленого зразка обов’язково заповнює такі поля:
1. «Особа» — вибирає «фізична особа — підприємець» та заповнює реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта, або «юридична особа» і заповнює код за ЄДРПОУ.
2. «Найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи — підприємця».
3, 3.1 «Місцезнаходження (місце проживання) заявника» та «Контактний телефон».
4. «Орган ДФС за основним місцем обліку».
5. «Код та назва виду діяльності».
6. «Дія» у цьому випадку — «Видача дубліката ліцензії».
7. «Вид діяльності», яку здійснює суб’єкт господарювання.
8. «Номер ліцензії», яку видавав контролюючий орган.
9, 9.1 «Адреса місця торгівлі» із зазначенням класифікації закладу торгівлі та його площі, «Дата початку дії ліцензії».
10. «Орган ДФС за місцем торгівлі».
11. «Перелік реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі» — зазначає весь перелік РРО та заповнює всі колонки у цьому пункті.
12. «Інформація про внесення платежу за ліцензію» — заповнює всі колонки у зазначеному пункті.
13. Навпроти цього пункту ставить «галочку» після ознайомлення із Законом № 222.
14. У цьому пункті необхідно обрати «так» якщо суб’єкт господарювання бажає отримати ліцензію у паперовому вигляді. Заповнює, коли заяву на отримання ліцензії подає в електронному вигляді.
15. Тут підтверджує інформацію, зазначену в заяві та доданих документів.
16. Засвідчує заяву своїм підписом.
Подання електронної звітності давно стало звичною справою для багатьох бухгалтерів. Адже електронне звітування має багато переваг, здебільшого у плані економії часу. Але є й особливості, про які треба пам’ятати. Також розповімо про те, яких технічних помилок може припуститися платник податку, коли складає звіт
Як заповнювати заяву на анулювання ліцензії
Суб’єкт господарювання, який бажає анулювати ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, у заяві встановленого зразка обов’язково заповнює такі поля:
1. «Особа» — вибирає «фізична особа — підприємець» та заповнює реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта, або «юридична особа» і заповнює код за ЄДРПОУ.
2. «Найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи — підприємця».
3, 3.1 «Місцезнаходження (місце проживання) заявника» та «Контактний телефон».
4. «Орган ДФС за основним місцем обліку».
5. «Код та назва виду діяльності».
6. «Дія» у цьому випадку — «Анулювання ліцензії».
7. «Вид діяльності», яку здійснює суб’єкт господарювання.
8. «Номер ліцензії», яку видавав контролюючий орган.
9, 9.1 «Адреса місця торгівлі» із зазначенням класифікації закладу торгівлі та його площі, «Дата початку дії ліцензії».
10. «Орган ДФС за місцем торгівлі».
13. Навпроти цього пункту ставить «галочку» після ознайомлення із Законом № 222.
15. Тут підтверджує інформацію, зазначену в заяві та доданих документів.
16. Засвідчує заяву своїм підписом.
Увага: платники податків мають стати на облік до ОДПІ та їх відділень за місцем розташування торгівельних об’єктів для відкриття інтегрованих карток як платників окремих податків з метою зарахування коштів сплачених за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами та акцизного податку до місцевого бюджету.