Право на податковий кредит зберігається протягом 365 календарних днів із дати складання ПН. ДПС пояснила, що буде, якщо постачальник зареєструє її пізніше

У разі, якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму податку на додану вартість на підставі отриманих податкових накладних / розрахунків коригування (ПН/РК) до таких ПН, зареєстрованих в ЄРПН, таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів з дати складення ПН/РК.
Суми податку, сплачені (нараховані) у зв’язку з придбанням товарів / послуг, зазначені в ПН/РК до таких ПН, зареєстрованих в ЄРПН з порушенням строку реєстрації, включаються до податкового кредиту за звітний податковий період, в якому зареєстрував ПН/РК до таких ПН в ЄРПН, але не пізніше ніж через 365 календарних днів з дати складення ПН/РК до таких ПН.
Калькулятор ПДВ
Відтак, якщо з дати складання ПН постачальником до дати її реєстрації в ЄРПН минуло 365 календарних днів, покупець втрачає право на податковий кредит за такою ПН.
Джерело: ДПС у Вінницькій області
Податковий кредит з ПДВ завжди був об’єктом прискіпливої уваги з боку податківців, так як впливає на обсяг податку сплаченого до бюджету. Сьогодні в консультації про право на податковий кредит з ПДВ, правила його обліку, податковий кредит з ПДВ проводки і приклади
Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю
Первинні документи від постачальника надходять із запізненням у наступному звітному періоді. Причому виникає невідповідність між датами проведення податкових накладних та акта надання послуг. З’ясуємо, чи існують у такому разі ризики невизнання витрат та податкового кредиту з ПДВ
Донедавна покупець, списуючи безнадійну заборгованість, мусив зменшити сформований податковий кредит.
Покупець — платник ПДВ визнав податковий кредит за податковою накладною на неправильну дату. Чи правомірно це? Чи потрібно виправити помилку у податковій декларації з ПДВ?