Які документи дають право на податковий кредит без податкової накладної
Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення

Підставою для нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту без отримання податкової накладної, зокрема, є:
- транспортний квиток, готельний рахунок або рахунок, який виставляють платнику за послуги зв’язку, інші послуги, вартість яких визначають за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця, крім тих, форма яких встановлена міжнародними стандартами;
- касові чеки, які містять суму отриманих товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального номера та податкового номера постачальника). При цьому з метою такого нарахування загальна сума отриманих товарів/послуг не може перевищувати 200 гривень за день (без урахування податку);
- бухгалтерська довідка, складена відповідно до пункту 36 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України (ПК);
- податкова накладна, складена платником відповідно до пункту 208.2 ПК та зареєстрована в ЄРПН.
Як складати ПН на постачання окремих видів товарів
У разі використання платниками для розрахунків із споживачами РРО та/або ПРРО касовий чек повинен містити дані про загальну суму коштів, що підлягає сплаті покупцем з урахуванням податку, та суму цього податку, що сплачується у складі загальної суми.
Порядок обчислення та накопичення РРО та фіскальним сервером контролюючого органу сум ПДВ встановлює Кабмін.
Платник веде реєстр документів, зазначених у підпунктах «а» — «в» пункту 201.11 ПК.
У разі ввезення товарів на митну територію України документом, що посвідчує право на віднесення сум податку до податкового кредиту, вважається митна декларація, оформлена відповідно до вимог законодавства, яка підтверджує сплату податку.
Для операцій з постачання послуг нерезидентом на митній території України документом, що посвідчує право на віднесення сум ПДВ до податкового кредиту, є податкова накладна, складена платником за такими операціями та зареєстрована в ЄРПН зобов’язання за якою включили до податкової декларації відповідного звітного періоду.
Джерело: ДПС у Чернівецькій області
