1 березня 2017 року Міністерство юстиції та Державне агентство з питань електронного урядування презентували нові електронні послуги у сфері державної реєстрації:
- для фізичних осіб-підприємців: державна реєстрація фізичної особи-підприємця, внесення змін до відомостей, включення відомостей до реєстру та припинення підприємницької діяльності;
- для юридичних осіб: державна реєстрація створення юридичної особи та включення відомостей до реєстру.
Електронні послуги доступні через он-лайн будинок юстиції https://online.minjust.gov.ua, а також на єдиному державному порталі адміністративних послуг poslugy.gov.ua. Електронні форми документів з автоматичною перевіркою та підказками максимально мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні.
Результат надання електронної послуги з відповідним номером у єдиному реєстрі в електронній формі направляється суб’єкту господарювання. Також можливо перевірити факт реєстрації шляхом доступу до публічної інформації з єдиного державного реєстру.
«Сьогодні ми зробили ще один важливий крок на шляху до запровадження реального електронного урядування в України, - говорить Олександр Риженко, голова Державного агентства з питань електронного урядування України. – Доступні та прозорі, не корупційні, швидкі та зручні електронні адміністративні послуги – це те, що найбільше очікують громадяни та бізнес».
Досі подати документи для отримання цих послуг можна було лише у паперовій формі. У 2016 році більше 1 мільйона українців відвідали особисто органи державної реєстрації.