Уряд затвердив Порядок ведення та форму Реєстру отримувачів бюджетної дотації (далі — Реєстр). Обов’язок ведення Реєстру покладено на ДФС.
Для внесення до Реєстру сільгоспвиробники подають заяву встановленої форми до ДФС за місцем свого обліку платником ПДВ протягом 5 календарних днів після закінчення граничного строку подання податкової декларації з ПДВ за звітний місяць, в якому досягнуто необхідних обсягів.
Заяву подають або безпосередньо до ДФС, або електронними засобами. Датою подання заяви за першого способу є дата отримання заяви ДФС. За подання в електронному вигляді ДФС надсилає першу квитанцію на підтвердження отримання заяви до розгляду. У разі відсутності підстав для відмови у внесенні сільгоспвиробника до Реєстру ДФС має протягом трьох робочих днів після надходження заяви внести його до Реєстру та надіслати на підтвердження цього другу квитанцію.
У другій квитанції ДФС зазначає дати внесення до Реєстру та набуття статусу отримувача бюджетної дотації, а у разі відмови — причини.
Зміну найменування, прізвища, імені, по батькові або податкового номера одержувача бюджетної дотації вносять до Реєстру без подання заяви. Інші зміни — на підставі заяви платника.
Виключають із Реєстру у разі самостійного рішення платника за його заявою або примусово за рішенням ДФС у передбачених випадках.
Дані Реєстру оприлюднюють на офіційному веб-сайті ДФС.
Постанова КМУ від 21.02.2017 № 179