Фінрезультат від вибуття об’єктів основних засобів (у т. ч. продажу) визначають вирахуванням із доходу від вибуття основних засобів їх залишкової вартості, непрямих податків і витрат, пов’язаних із вибуттям
Фінрезультат від вибуття об’єктів основних засобів (у т. ч. продажу) визначають вирахуванням із доходу від вибуття основних засобів їх залишкової вартості, непрямих податків і витрат, пов’язаних із вибуттям.
Суму дооцінки залишкової вартості об’єкта основних засобів включають до складу капіталу у дооцінках та відображають у іншому сукупному доході. Порядок і розмір дооцінки визначають у розпорядчому документі підприємства.
Залежно від конкретної ситуації переоцінка може формувати або показники додаткового капіталу, або показники доходів і витрат (наприклад, у разі проведення першої дооцінки) без впливу на фінрезультат. При цьому переоцінка змінює залишкову вартість об’єкта основних засобів шляхом коригування його первісної вартості та нарахованого зносу.
Лист Мінфіну від 19.02.2016 № 31-11410-07-16/4991
Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
Коли інвентаризувати резерв відпусток; якими документами оформити; як показати результати в обліку
Редакція системи «Експертус Головбух» згрупувала для вас бланки та зразки документів, необхідні для оформлення всіх етапів проведення інвентаризації, фіксації її результатів для всіх видів підприємств, у т. ч. для сільськогосподарських. Скористайтеся!
Зазвичай перед початком проведення інвентаризації керівник підприємства видає наказ. Тримайте зразки оформлення наказу про проведення річної та позапланової інвентаризації
Світ змінюється швидше, ніж податкові форми. Щодня — новини, телеграм-канали, чати. І все ніби важливе. Та насправді — лише частина варта вашої уваги.
Тож як відрізнити істину від чуток? Як зберегти фокус і ментально не вигоріти? Розкладаємо по пунктах