Фінрезультат від вибуття об’єктів основних засобів (у т. ч. продажу) визначають вирахуванням із доходу від вибуття основних засобів їх залишкової вартості, непрямих податків і витрат, пов’язаних із вибуттям
Фінрезультат від вибуття об’єктів основних засобів (у т. ч. продажу) визначають вирахуванням із доходу від вибуття основних засобів їх залишкової вартості, непрямих податків і витрат, пов’язаних із вибуттям.
Суму дооцінки залишкової вартості об’єкта основних засобів включають до складу капіталу у дооцінках та відображають у іншому сукупному доході. Порядок і розмір дооцінки визначають у розпорядчому документі підприємства.
Залежно від конкретної ситуації переоцінка може формувати або показники додаткового капіталу, або показники доходів і витрат (наприклад, у разі проведення першої дооцінки) без впливу на фінрезультат. При цьому переоцінка змінює залишкову вартість об’єкта основних засобів шляхом коригування його первісної вартості та нарахованого зносу.
Лист Мінфіну від 19.02.2016 № 31-11410-07-16/4991
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні