Мінфін затвердив Порядок направлення контролюючими органами податкових вимог платникам податків
Мінфін затвердив Порядок направлення контролюючими органами податкових вимог платникам податків.
Податкову вимогу формують, якщо платник податків має податковий борг. А саме, не сплачені у встановлені строки суми узгодженого грошового зобов’язання та непогашеної пені.
Податкову вимогу не надсилають і не вручають, коли загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує 60 нмдг (1020 грн).
Податкову вимогу надсилають/вручають платникові податків у письмовій/електронній формі, але не раніше за перший робочий день після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов’язання.
Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Як виправити: ► недонараховану зарплату ► недоплату відпускних, лікарняних, декретних ► переплату ► помилкові базу та суму ЄСВ
Наказ Мінфіну від 30.06.2017 № 610
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні