СЛОВО РЕДАКТОРА
ОГЛЯД ЗМІН
ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ: ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ
Аби скласти річну фінансову звітність без проблем і не сумніватися у зазначених цифрах, кожне підприємство має провести інвентаризацію. Позаяк лише інвентаризація гарантує повноту і достовірність облікових даних. Як правильно інвентаризувати активи та зобов’язання — пояснює експерт
ЗАПАСИ
ПДВ
За результатами проведення інвентаризації іноді виявляють розбіжності між даними бухгалтерського обліку та фактичною наявністю цінностей, а саме — нестачі, лишки або те й те одночасно (пересортиця). У яких із цих випадків виникають податкові зобов’язання з ПДВ та як це оформити документально, з’ясуємо далі
СУДОВА ПРАКТИКА
ПОДАТКИ ПДВ
УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Керувати підприємством деякий час може не директор за наймом, а власник — без трудового договору і зарплати. Адже в такому разі він виконує не обов’язки директора фірми, а лише покладені на нього певні управлінські функції. Головне — правильно оформити такі відносини
ЗАРПЛАТА: РОЗРАХУНКИ, УТРИМАННЯ, ВІДРАХУВАННЯ
Підприємство повністю призупинило свою діяльність. Усіх працівників скоротили, у штаті залишився один директор. Він має платити собі зарплату, інакше можливі претензії з боку перевіряльників. Розповімо, як мінімізувати ці витрати
ДОДАТКОВЕ БЛАГО
- Вакцинація працівників: кому профілактика, а кому зайвий клопіт
- Подарунок у конверті: чи є додаткове благо у працівника
Керівництво фірми вирішило виплачувати по 500 грн кожному працівникові до дня народження. Які податкові наслідки матимуть такі подарунки та чи стануть кошти додатковим благом для працівників?