ОЗ придбали до 2017 року: чи можна скоротити строк амортизації

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Лист ДФС 23.05.2018 № 2285/6/99-99-15-02-02-15/ІПК

У розрахунку амортизації основних засобів четвертої групи за прямолінійним методом можна використовувати мінімально допустимий строк амортизації, який становить два роки. Але витрати на придбання таких основних засобів слід понести (нарахувати) після 01.01.2017 за умов, що такі основні засоби:

  • не ввели в експлуатацію та не використовували на території України;
  • ввели в експлуатацію в межах одного з податкових (звітних) періодів починаючи з 01.01.2017 до 31.12.2018;
  • використовують у власній господарській діяльності та не продають або не надають в оренду іншим особам (за винятком платників податків, основним видом діяльності яких є послуги з надання в оренду майна).

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Тому не можна застосовувати мінімально допустимий строк амортизації два роки до основних засобів четвертої групи, які придбали до 01.01.2017.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
285648

Амортизація основних засобів: порядок нарахування, бухоблік

У національних стандартах є п'ять методів амортизації для основних засобів і два — для малоцінних необоротних матеріальних активів. Кожен із них має переваги й недоліки. Розбираємо, коли доцільно використовувати той чи той метод амортизації, чому переважно використовують прямолінійний метод, а також приклади розрахунку та нарахування амортизації в бухгалтерському обліку
189898

Бухгалтерський облік у будівництві

Які особливості має бухгалтерський облік у будівельній сфері, організація, оподаткування та нормативно-правове регулювання, призначення субрахунків 238 і 239 та відображення їх у балансі, приклад обліку доходів за довгостроковим будівельним контрактом — у цьому огляді
10969

Ремонт орендованого приміщення: облік

Якщо постало питання ремонту орендованого приміщення, то дбати про облік доведеться точно бухгалтеру. Облік поточного і капітального ремонту орендованого приміщення, його поліпшення та добудови, нюанси оподаткування – у консультації
62375

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді