Амортизацію основних засобів розраховують за правилами бухобліку. Підпункт 138.3.3 Податкового кодексу України (ПК) визначає групи основних засобів і мінімально допустимі строки їх амортизації у податковому обліку. Однак норми ПК не передбачають зміни строку корисного використання об’єктів ОЗ у податковому обліку, якщо змінюються строки корисного використання таких об’єктів у бухгалтерському обліку.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Якщо встановлений у бухобліку строк корисного використання основного засобу менший за строки амортизації, встановлені у податковому обліку, амортизацію для визначення об’єкта оподаткування податком на прибуток розраховують за строками, встановленими у податковому обліку. За інших обставин використовують строки корисного використання такого активу, встановлені в бухобліку.
У статті знайдете акт приймання-передачі основних засобів, а також приклад його заповнення
Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
У національних стандартах є п'ять методів амортизації для основних засобів і два — для малоцінних необоротних матеріальних активів. Кожен із них має переваги й недоліки. Розбираємо, коли доцільно використовувати той чи той метод амортизації, чому переважно використовують прямолінійний метод, а також приклади розрахунку та нарахування амортизації в бухгалтерському обліку
Які особливості має бухгалтерський облік у будівельній сфері, організація, оподаткування та нормативно-правове регулювання, призначення субрахунків 238 і 239 та відображення їх у балансі, приклад обліку доходів за довгостроковим будівельним контрактом — у цьому огляді
Якщо постало питання ремонту орендованого приміщення, то дбати про облік доведеться точно бухгалтеру. Облік поточного і капітального ремонту орендованого приміщення, його поліпшення та добудови, нюанси оподаткування – у консультації