Як амортизувати поліпшення орендованого ОЗ

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Лист ДФС від 22.10.2018 № 4501/ІПК/26-15-12-03-11

Витрати орендаря на поліпшення об’єкта операційної оренди, що збільшують майбутні економічні вигоди, відображають як капітальні інвестиції у створення (будівництво) інших необоротних матеріальних активів. Такі витрати зараховують до складу основних засобів як первісну вартість нового об’єкта.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

У податковому обліку для обчислення амортизації витрати на поліпшення (ремонт) орендованих ОЗ зараховують як окремий об’єкт групи 9 «Інші основні засоби». Мінімальний строк корисного використання — 12 років.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
283043

Амортизація основних засобів: порядок нарахування, бухоблік

У національних стандартах є п'ять методів амортизації для основних засобів і два — для малоцінних необоротних матеріальних активів. Кожен із них має переваги й недоліки. Розбираємо, коли доцільно використовувати той чи той метод амортизації, чому переважно використовують прямолінійний метод, а також приклади розрахунку та нарахування амортизації в бухгалтерському обліку
188847

Бухгалтерський облік у будівництві

Які особливості має бухгалтерський облік у будівельній сфері, організація, оподаткування та нормативно-правове регулювання, призначення субрахунків 238 і 239 та відображення їх у балансі, приклад обліку доходів за довгостроковим будівельним контрактом — у цьому огляді
10597

Ремонт орендованого приміщення: облік

Якщо постало питання ремонту орендованого приміщення, то дбати про облік доведеться точно бухгалтеру. Облік поточного і капітального ремонту орендованого приміщення, його поліпшення та добудови, нюанси оподаткування – у консультації
61578

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді