Мінекології просить оперативно пнадати інформацію про виконання вимог Порядку збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення), утилізації та/або знешкодження відпрацьованих мастил (олив), затвердженого постановою КМУ від 17.12.2012 № 1221, за серпень та вересень 2018 року. Форму звіту наведено у додатку до листа. У ньому зазначають:
- назву/код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання (імпортера);
- код УКТ ЗЕД;
- назву продукції;
- кількість;
- дату, номер документа про оплату послуг зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення), утилізації та/або знешкодження;
- суму сплачених коштів;
- назву/код ЄДРПОУ суб’єктів господарювання — переробників відповідних мастил (олив).
Звіт можна подати в електронному (e-mail: [email protected]) і друкованому вигляді. Надалі звітувати потрібно щомісяця до п’ятого числа місяця, що настає за звітним.
У разі ненадання чи несвоєчасного надання інформації Мінприроди вживатиме відповідних заходів реагування, у т. ч інформуватиме правоохоронні органи.
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні