Уряд підтримав ініціативу запровадження справедливого механізму нарахування ЄСВ. Зміни передбачають із 01.01.2019 збільшити розмір максимальної бази нарахування ЄСВ до 25 мінімальних зарплат (мзп) (на сьогодні — 15 мзп).
Зразковий табель обліку робочого часу Скачати
Пропонують також запровадити регресивну шкалу розміру ЄСВ залежно від зарплати:
- до 25 мзп — 22%;
- від 25 до 70 мзп — 20%;
- від 70 до 150 мзп — 17%;
- від 150 до 200 мзп — 15%;
- від 200 до 270 мзп — 10%
- від 270 мзп — 5%.
На рівні законодавства планують закріпити диференціацію розміру зарплати залежно від складності, кваліфікаційного рівня, умов робіт тощо.
Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності
ФОП, який припиняє діяльність, має подати останню — ліквідаційну — декларацію. Розповідаємо, у який строк це зробити, як правильно її заповнити і що перевірити перед поданням
Відпустка за свій рахунок та простій — реалії військового стану. Щоб уникнути фінансових «сюрпризів» та бездоганно заповнити об’єднаний звіт, консультація стане вашим незамінним помічником з практичними кейсами та детальними прикладами
Усі фізособи-підприємці є платниками єдиного соціального внеску «за себе». Як відбуватиметься сплата ЄСВ ФОП у 2027 році — в огляді
Як заповнювати Податковий розрахунок щомісяця / щокварталу? У консультації — покроковий розбір нової форми, особливості подання додатків, як діяти з порожніми рядками
Із 17 липня 2026 року набрали чинності нові форми об'єднаної звітності з ПДФО, військового збору та ЄСВ, а також оновлений Порядок їх заповнення. Вперше законодавець розмежував форми звітності для юридичних осіб та самозайнятих осіб. Яку форму Податкового розрахунку повинні подавати підприємці, які особливості її заповнення, на що звернути увагу, щоб уникнути типових помилок, та які зміни необхідно врахувати під час звітування — розглянемо у статті