Із 19 лютого столичне ГУ ДФС призначило фахівця, який консультує з питань формування повідомлень і документів щодо підтвердження реальності господарської операції за ПН/РК, реєстрацію яких у в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинили.
Консультування проводять у робочі дні з понеділка по четвер — із 17:00 до 18:00, у п’ятницю — з 15:45 до 16:45 у Центрі обслуговування платників ГУ ДФС у м. Києві (Київ, вул. Шолуденка, 33/19).
Окрім того, працює call-центр: (044) 454-70-11 із 9:00 до 18:00 з понеділка по четвер, із 9:00 до 16:45 у п’ятницю (перерва — з 13:00 до 13:45).
Дізнайтеся, які документи допоможуть оскаржити штраф за несвоєчасну реєстрацію РК, що постачальник складає на зменшення податкових зобов’язань, а реєструє — покупець. У відео ознайомимо вас із правовою позицією Верховного Суду, який цілком на боці платників податків
У консультації підкажемо, як заповнити податкову накладну та наведемо детальний алгоритм заповнення податкової накладної за кожною її графою
Реєстрація податкових накладних обов’язкова, адже без неї вони фактично недійсні. А ще —загрожує штрафом несвоєчасна реєстрація податкових накладних. Однак в умовах воєнного стану правила дещо змінилися. В огляді експерт розбирає строки реєстрації податкових накладних, порядок реєстрації податкових накладних та граничний термін реєстрації податкових накладних
Які вимоги до одиниць виміру у первинних документах, які одиниці виміру для послуг використовувати у податковій накладній, що таке кількісні і вартісні вимірники, коли щодо послуг використовуються одиниці виміру «грн» і «послуга», як виправити помилку в одиниці виміру — відповіді ці та інші пов’язані питання знайдете у консультації
Таблиця даних платника податків — це та додаткова інформація, яку подає платник ПДВ з метою убезпечити себе від блокування податкової накладної чи розблокувати таку, якщо її реєстрація уже призупинена. Сьогодні в консультації про нюанси заповнення та подання цього документа з урахуванням останніх роз’яснень ДПС.