Затверджено Порядок надання послуг із перенесення абонентських номерів, який урегульовує механізм:
- надання послуг з перенесення абонентських номерів (далі — ППН);
- досудового вирішення спорів щодо надання ППН.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Отже, при наданні ППН та телекомунікаційних послуг абонентам за перенесеним абонентським номером оператор телекомунікацій має:
- інформувати абонентів через ЗМІ, веб-сайт, пункти обслуговування споживачів тощо про умови і порядок надання ППН;
- надавати телекомунікаційні послуги на рівних та недискримінаційних умовах абонентам у своїй мережі з власним номерним ресурсом та абонентам, що перенесли свої абонентські номери в мережу цього оператора;
- застосовувати вибрані абонентом тарифні плани оператора-отримувача, доступні для підключення на момент перенесення номера;
- забезпечувати захист персональних даних абонента, отриманих при замовленні/наданні послуг;
- здійснювати маршрутизацію трафіку (викликів голосової телефонії, SMS- та MMS-повідомлень) на перенесені абонентські номери;
- якщо перенесення абонентських номерів потребує заміни кінцевого обладнання, яке використовує абонент, інформувати абонента, який бажає перенести абонентський номер, щодо необхідних теххарактеристик кінцевого обладнання, яке може використовуватися для отримання послуг у мережі оператора-отримувача, а також за можливості про тип та умови придбання такого кінцевого обладнання.