Указ передбачає створення єдиного державного веб порталу електронних послуг, який (в т. ч. з використанням смартфона або планшета) забезпечуватиме можливість:
- створити фізичними та юридичними особами електронні кабінети;
- отримувати особою інформації про себе з національних електронних інформаційних ресурсів;
- перевірки достовірності інформації, наданої іншою особою щодо її зареєстрованого місця проживання;
- надавати електронні, в тому числі адміністративні, послуги;
- доступу до каталогу електронних послуг, що класифіковані за типовими ситуаціями;
- сплати адміністративного збору за надання адміністративних послуг, штрафів за адміністративні правопорушення, державного мита, інших платежів з автоматичним заповненням відомостей, необхідних для їх здійснення, та надсиланням відповідним суб’єктам інформації про сплату;
- подати звернення, зокрема, до державних органів та органів місцевого самоврядування, в тому числі із забезпеченням автоматичного пересилання за належністю відповідному органу чи посадовій особі, та отримання інформації про хід і результати розгляду звернень;
- провести опитування щодо ініціатив, проектів у різних сферах суспільного життя.
Також протягом 2019 року Кабмін має перевести послуги, пов’язані із народженням дитини, реєстрацією місця проживання дитини, реєстрацією фізичної особи як платника податків під час оформлення паспорта громадянина України в електронну форму.
Крім цього Уряд має вжити заходів щодо забезпечення можливості подання суб’єктами господарювання передбаченої законодавством звітності в електронній формі.