Друга путівка за рік від роботодавця: що з ПДФО та військовим збором

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Путівки від підприємства: облік та оподаткування

До розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включають вартість путівок на відпочинок, оздоровлення та лікування, у т. ч. на реабілітацію інвалідів, на території України платника податку та/або членів його сім’ї першого ступеня споріднення, які надає роботодавець.

Але за таких умов:

  • платником податку на прибуток безоплатно або із знижкою (у розмірі такої знижки) один раз на календарний рік,
  • вартість путівки (розмір знижки) не перевищує 5 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня податкового (звітного) року (пп. 165.1.35 Податкового кодексу України; ПК).

Зазначеня норма ПК не встановлює обмежень щодо кількості членів сім'ї першого ступеня споріднення платника податків.

Вартість путівки в такому випадку не оподатковують військовим збором.

Якщо підприємство надає путівку працівнику та/або членами його сім’ї першого ступеня споріднення безоплатно або зі знижкою другий раз за календарний рік, то її оподатковують ПДФО та військовим збором на загальних підставах.

Лист ДФС від 01.08.2019 № 3611/6/99-99-13-02-03-15/ІПК

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як виправити помилки в декларації про доходи: приклади

Якщо після подання декларації про майновий стан і доходи виявили помилку, можна її виправити. Це можуть зробити як звичайні громадяни, так і фізичні особи-підприємці (ФОП) та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність («незалежники»), тобто всі ті, хто зобов’язаний декларувати ПДФО, військовий збір та ЄСВ. В огляді — як заповнити необхідну для цього уточнюючу декларацію з прикладами
4756

Податкова соціальна пільга 2026: розмір, отримання, застосування

Зміна прожиткового мінімуму на початку року оновлює й податкові соціальні пільги (ПСП). Яким є розмір податкової соціальної пільги у 2026 році, коли вона нараховується, «дитячі» ПСП, документи для отримання пільги, приклади застосування ПСП, її особливості у одиноких матерів, працюючих студентів, «афганців», «чорнобильців», «АТОвців», пенсіонерів, осіб з інвалідністю — у консультації
393044

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді