Через сезонність ОЗ не використовували: чи нараховувати амортизацію за цей період

Зразок Акта сезонної заміни шин Скачати

Амортизацію нараховують протягом строку корисного використання (експлуатації) об`єкта, який встановлюють наказом по підприємству при визнанні цього об`єкта активом (при зарахуванні на баланс), але не менше ніж визначено в пункті 145.1 Податкового кодексу України (далі — ПК).

Призупиняють нараховувати амортизацію на період виводу об’єкта з експлуатації на підставі документів, які свідчать про виведення таких основних засобів з експлуатації.

Сезонне техобслуговування автомобіля: бухоблік

Через сезонність ОЗ не використовували: чи нараховувати амортизацію за цей період

Амортизацію нараховують помісячно, починаючи з місяця, що наступає за місяцем введення основних засобів в експлуатацію і припиняють на період його реконструкції, модернізації, добудови, дообладнання, консервації та інших видів поліпшення та консервації.

Верховний суд України погодився із рішенням судів попередніх інстанцій: підприємство правомірно віднесло до валових витрат (інших витрат) амортизаційні відрахування обладнання, основних засобів, які тимчасово не використовувались в господарській діяльності підприємства через сезонність виробництва. Оскільки відсутні докази виводу з експлуатації (для реконструкції, модернізації, добудови, дообладнання, консервації та інших причин) та документи, які свідчать про виведення таких основних засобів з експлуатації.

Постанова ВСУ від 19.09.2019 у справі № 2а-3813/12/1070


безплатний вебінар для бухгалтера

Статті за темою

Усі статті за темою

Основні засоби підприємства

Основні засоби використовують декілька років, на них заводять інвентарні номери, вони можуть надходити як новими, так і вже вживаними. Без них підприємство практично не може функціонувати. Саме через таку важливість їх і назвали основними. У цьому огляді дізнаєтеся найважливіше про основні засоби організації
180566

Наказ про введення в експлуатацію МНМА

МНМА попри свою малоцінність приносять неабияку користь працівникам поліпшуючи їх умови праці. Більшість офісного обладнання та меблів – це МНМА. Як скласти наказ про введення в експлуатацію МНМА, акт про введення в експлуатацію МНМА, що треба при цьому врахувати, нюанси введення в експлуатацію – у консультації
66241

Дефектний акт: зразок

Розглядаємо, що таке дефектний акт, наводимо зразок дефектного акта та аналізуємо законодавчі правила, за якими дефектний акт слід використовувати у будівництві
90236

Часткова компенсація вартості обладнання для виробництва електрики: оподаткування та облік

Аби не припиняти госпдіяльність, бізнес почав встановлювати альтернативні джерела енергії. Місцева влада допомагає сміливцям — частково компенсує вартість обладнання. Як суб’єктам господарювання оподаткувати й облікувати цільові кошти — пояснює експерт
142

Списання основних засобів

Як оформити списання (ліквідацію) основних засобів, щоб не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання отримаєте в консультації
200221

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді