Унесено зміни до Положення про рекламу цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням НКЦПФР від 22.01.2013 № 63, які передбачають:
- обов’язкове затвердження підписом керівника рекламодавця (особи, яка виконує його обов’язки) та печаткою (за наявності) рекламодавця поданого до НКЦПФР проекту реклами;
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
- вирішення питання щодо надходження до НКЦПФР документів, зміст яких не підпадає під визначення реклами цінних паперів та фондового ринку відповідно до частини першої статті 25 Закону України «Про рекламу» від 03.07.1996 № 270/96-ВР. У разі надходження зазначених документів уповноважений структурний підрозділ НКЦПФР, який здійснював розгляд документів, протягом семи робочих днів інформує про це рекламодавця. При цьому документи, надіслані на погодження, поверненню не підлягають;
- викладення у новій редакції форми Заяви про погодження розповсюдження реклами (змін до реклами) цінних паперів та фондового ринку.
Зміни діятимуть із дня офіційного опублікування цього рішення.