Мінекономрозвитку пропонує скасувати необхідність вести трудові книжки, адже вся інформація щодо трудової діяльності вже міститься у єдиній базі даних з 2000 року
Мінекономрозвитку представило ініціативу зі зменшення бюрократії.
На думку фахівців міністерства, оскільки в Україні вже існує єдина база даних, що містить інформацію про зайнятість та відрахування до Пенсійного фонду, то інформація у трудовій книжці просто її дублює.
Тож запропоновано:
- скасувати необхідність вести трудові книжки, адже вся інформація щодо трудової діяльності вже міститься у єдиній базі даних з 2000 року;
- додати до діючого реєстру пункт про посаду співробітника. Це дозволить точно визначати його стаж, коли це потрібно. Так функціонал трудової книжки буде повністю виконуватись базою даних.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Щодо розрахунку розміру пенсії, то він відбувається на основі пенсійних відрахувань, інформація про які вже є у базі даних. Тож якщо стаж почався після 2000 року — не потрібно зберігати трудову книжку, бо інформація вже наявна у базі. Якщо ж до 2000 року — трудову можна зберегти, щоб завжди мати змогу підтвердити стаж.
Міністерство вже обговорило пропозицію з Пенсійним фондом, податківцями, Мінсоцполітики та експертами EasyBusiness та отримало схвалення від усіх.
Станом на 26.06.2025 ДПС оновила план-графік податкових перевірок 2025. У статті скачаєте актуальний план-графік податкових перевірок 2025
Розгалядаємо, чи має право КНП надавати ФОПам платні медичні послуги, та чи може ФОП орендувати в КНП приміщення або обладнання
Хочете почати торгівлю алкоголем чи стати туроператором, відкрити стоматкабінет? А може є потреба зберігати на території підприємства пальне? Ну що ж, вам доведеться отримати спеціальний дозвіл — ліцензію. Про ліцензування окремих видів господарської діяльності мова піде в сьогоднішній консультації: види діяльності, документи, загальні правила, зміни 2025, відповідальність, штрафи й особливості бухгалтерського обліку за НП(С)БО та МСФЗ
Бізнесом володіють через корпоративні права. Контроль, дивіденди, управління — це те, що вони забезпечують. Однак від них вирішили позбутися. Як оподатковується продаж корпоративних прав? На яких рахунках відображаються корпоративні права? Особливості продажу в учасників ТОВ, повідомлення про зміни у кінцевих бенефіціарах, юридичне оформлення та інвестиційний прибуток у фізосіб. Про все це — у консультації
Порада у веденні бізнесу може йти на вагу золота. Радитися доводиться з різних питань: юридичних, податкових, бухгалтерських, маркетингових, управлінських і не тільки. Як відкрити бізнес, як оптимізувати податки, як забезпечити збут товару, як документально все оформити. Без ефективного вирішення цих питань бізнес швидко може зійти нанівець. Про консалтингові послуги в Україні розповімо у консультації