Із 01.02.2020 ПН/РК блокуватимуть за новим порядком

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Кабмін затвердив Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН).

НОВИЙ ПОРЯДОК БЛОКУВАННЯ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ ІЗ 01.02.2020

Порядок має 7 додатків:

  • додаток 1 — Критерії ризиковості платника ПДВ;
  • додаток 2 — Перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника ПДВ;
  • додаток 3 — Критерії ризиковості здійснення операцій;
  • додаток 4— Рішення про відповідність/невідповідність платника ПДВ критеріям ризиковості платника податку;
  • додаток 5 — Таблиця даних платника ПДВ;
  • додаток 6 — Рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника ПДВ;
  • додаток 7 — Рішення про неврахування таблиці даних платника ПДВ.

Кабмін узаконив Критерії ризиковості платника ПДВ

Також постанова затвердила Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

До порядку входять такі додатки:

  • додаток 1 — Скарга щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН;
  • додаток 2 — Заява про відкликання скарги щодо рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН;
  • додаток 3 — Рішення за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Постанова набере чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем її опублікування. Через це втратять чинність:

  • постанова КМУ «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстраціїподаткової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» від 21.02.2018 № 117;
  • постанова КМУ «Про внесення змін до пункту 3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» від 24.10.2018 № 936;
  • постанова КМУ «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. N 117» від 24.04.2019 № 391.

Постанова КМУ від 11.12.2019 № 1165

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Яка відповідальність за нерозблокування податкової накладної

Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
13279

Розрахунок коригування до податкової накладної: як скласти

У консультації про розрахунок коригування до податкової накладної та причини коригувань, які податкова визначила для його складання. Наведемо умовні коди в розрахунку коригування, їхнє призначення та приклади складання розрахунків коригування з різними кодами («101», «102», «103», «104» і «301»)
952223

Єдиний реєстр податкових накладних

Скласти та зареєструвати податкову накладну/розрахунок коригування – відповідальна ділянка сучасної бухгалтерії. У цьому огляді – про особливості функціонування ЄРПН та СЕА
35084

Податкова накладна 2026: приклад заповнення

Платники ПДВ мають вчасно реєструвати податкові накладні навіть під час воєнного стану. Як правильно скласти податкову накладну за новою формою 2026 — у консультації з прикладами та зразками для скачування
456315

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді