Кабмин узаконил Критерии рискованности плательщика НДС

RU UA

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Кабмин утвердил Порядок приостановления регистрации налоговой накладной / расчета корректировки (ПН / РК) в Едином реестре налоговых накладных (ЕРНН).

Порядок имеет 7 приложений:

  • приложение 1 - Критерии рискованности плательщика НДС;
  • приложение 2 - Перечень показателей, по которым определяется положительная налоговая история плательщика НДС;
  • приложение 3 - Критерии рискованности совершения операций;
  • приложение 4 Решение о соответствии / несоответствии плательщика НДС критериям рискованности налогоплательщика;
  • приложение 5 - Таблица данных плательщика НДС;
  • приложение 6 - Решение об учете / неучете таблицы данных плательщика НДС;
  • приложение 7 - Решение об неучете таблицы данных плательщика НДС.

Кабмин узаконил Критерии рискованности плательщика НДС

Также постановление утвердило Порядок рассмотрения жалобы на решение об отказе в регистрации налоговой накладной / расчета корректировки в Едином реестре налоговых накладных.

В повестку входят такие приложения:

  • приложение 1 - Жалоба на решение об отказе в регистрации НН / РК в ЕРНН;
  • приложение 2 - Заявление об отзыве жалобы на решение об отказе в регистрации НН / РК в ЕРНН;
  • приложение 3 - Решение по результатам рассмотрения жалобы на решение об отказе в регистрации НН / РК в ЕРНН.

Постановление вступит в силу с первого числа месяца, следующего за месяцем его опубликования. Из-за этого потеряют силу:

  • постановление КМУ «Об утверждении порядков по вопросам остановки регистрации налоговой накладной / расчета корректировки в Едином реестре налоговых накладных» от 21.02.2018 № 117;
  • постановление КМУ «О внесении изменений в пункт 3 Порядка приостановления регистрации налоговой накладной / расчета корректировки в Едином реестре налоговых накладных» от 24.10.2018 № 936;
  • постановление КМУ «О внесении изменений в постановление Кабинета Министров Украины от 21 февраля 2018 N 117» от 24.04.2019 № 391.

Постановление КМУ от 11.12.2019 № 1165

Кабмин узаконил Критерии рискованности плательщика НДС
Наталія ТОВЧЕНИК,експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, Київ
ДФС вкотре змінила критерії ризиковості податкових накладних і розрахунків коригування до них. А також зняла тавро «ризиковий» з новачків — платників ПДВ, які зареєструвалися менше ніж три місяці тому.

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Яка відповідальність за нерозблокування податкової накладної

Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
13279

Розрахунок коригування до податкової накладної: як скласти

У консультації про розрахунок коригування до податкової накладної та причини коригувань, які податкова визначила для його складання. Наведемо умовні коди в розрахунку коригування, їхнє призначення та приклади складання розрахунків коригування з різними кодами («101», «102», «103», «104» і «301»)
952223

Єдиний реєстр податкових накладних

Скласти та зареєструвати податкову накладну/розрахунок коригування – відповідальна ділянка сучасної бухгалтерії. У цьому огляді – про особливості функціонування ЄРПН та СЕА
35084

Податкова накладна 2026: приклад заповнення

Платники ПДВ мають вчасно реєструвати податкові накладні навіть під час воєнного стану. Як правильно скласти податкову накладну за новою формою 2026 — у консультації з прикладами та зразками для скачування
456316

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді