Уряд забезпечив можливість отримувати кваліфікований електронний підпис (далі — КЕП) під час карантину. Відповідні зміни до постанови «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» від 11.03.2020 № 211 Кабмін схвалив 2 квітня.
У період карантину необхідність використовувати кваліфікований електронний підпис зростає. Адже за його допомогою громадяни можуть дистанційно підписувати документи, користуватися державними сервісами, подавати звітність до податкових та контролюючих органів.

Щоб отримати КЕП необхідно звертатися до акредитованих центрів сертифікації ключів (далі — АЦСК) особисто. КЕП у жодному разі не може надаватися без ідентифікації особи.
Деякий час отримати КЕП було неможливим, адже під час карантину робота деяких суб’єктів господарювання, що приймають громадян, була припинена.
Тож відповідні зміни дозволяють функціонування АЦСК під час карантину. Центри забезпечать працівників індивідуальними засобами захисту і будуть надавати підписи у безпечних умовах.
За інформацією Мінцифри
Який мінімальний розмір аліментів у 2025 році? Як їх обліковувати, оподатковувати, документувати? У консультації — актуальні суми, приклади оформлення та нюанси відповідальності за несплату аліментів
Платники ПДВ мають вчасно реєструвати податкові накладні навіть під час воєнного стану. Як правильно скласти податкову накладну за новою формою 2025 — у консультації з прикладами та зразками для скачування
Бухгалтерська довідка виручає, коли бракує первинних документів, затримується контрагент або потрібно пояснити помилку. Мінфін уточнив, коли можна її складати, а ми зібрали готові зразки для типових ситуацій
Однією із найважливіших професій у сучасному світі є професія бухгалтера. У статті поринемо в минуле, щоб дізнатися, яка ж історія виникнення бухгалтерського обліку, а також відповісти на запитання, хто такий бухгалтер
Підібрали найтепліші привітання для бухгалтера — у прозі, своїми словами, з гумором і українською. А ще — підготували гарні картинки, зберігайте і надсилайте колегам!