Орендодавцю компенсували витрати на утримання об’єкту оренди: що з ПДВ

ТОП-5 СПРАВ ДЛЯ ПРИБУТКІВЦЯ НА ЧАС КАРАНТИНУ ⋙

Якщо орендодавець (крім бюджетної установи) отримує кошти від орендаря як відшкодування (компенсацію) витрат орендодавця, які він поніс на утримання наданого в оренду майна, то такі кошти є складовою частиною орендної плати.

Орендодавцю компенсували витрати на утримання об’єкту оренди: що з ПДВ

Відповідно суму відшкодування орендодавець включає до бази оподаткування ПДВ у загальновстановленому порядку.

Це стосується також випадків, коли між орендодавцем та орендарем укладено окремі договори про компенсацію орендарем таких витрат.

Лист ДПС від 01.04.2020 р. N 1343/6/99-00-07-03-02-06/ІПК


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Собівартість продукції підприємства: правила розрахунку

Собівартість — це один з ключових економічних показників будь-якого підприємства. У процесі її розрахунку можуть брати участь не тільки бухгалтер, але й економіст. Якими правилами слід керуватися при розрахунку собівартості продукції, якою вона буває та як її правильно показати в обліку формування собівартості, методи й способи калькулювання, документальне оформлення калькулювання — питання даного огляду
86566

Ремонт орендованого приміщення: облік

Якщо постало питання ремонту орендованого приміщення, то дбати про облік доведеться точно бухгалтеру. Облік поточного і капітального ремонту орендованого приміщення, його поліпшення та добудови, нюанси оподаткування – у консультації
45904

Податок на переказ коштів з-за кордону

Отримання переказів коштів з-за кордону зараз актуальне як ніколи. Перекази здійснюють батьки, члени подружжя, діти, інші родичі та не лише вони. Коли та як треба декларувати та сплачувати податки з грошових переказів з-за кордону, коли можна не сплачувати податки з закордонних переказів та які є способи здійснення таких переказів — у консультації
398

Обмеження готівкових розрахунків

Зважати на обмеження готівкових розрахунків доводиться повсякчас. То засновник бажає внести позику готівкою, то працівник надав документи на придбані власним коштом товари. От і постають запитання, чи слід застосовувати обмеження. Нагадаємо про граничні суми розрахунків готівкою і розглянемо декілька ситуацій, пов’язаних із готівковими розрахунками
101013

Суборенда приміщення: договір, бухоблік

У консультації – про суборенду приміщення, зразок договору суборенди приміщення, а також особливості укладання таких договорів, заповнення форми 20-ОПП для суборендодавця та суборендаря, а також бухгалтерські проведення для обох сторін
64833

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді