Коли облікова політика захистить від податківців: судова практика
Витрати на поліпшення (ремонт) орендованих основних засобів (далі — ОЗ), що збільшують майбутні економічні вигоди, які спочатку очікувалися від їх використання, у податковому обліку відображають як окремий об’єкт групи 9 «інші основні засоби» з мінімально допустимим строком корисного використання 12 років.

При визначенні об’єкта оподаткування платники податку-орендарі мають:
- збільшити фінансовий результат до оподаткування на суму нарахованоїамортизаціївартості поліпшення (ремонту) орендованих ОЗ відповідно до НП(С)БО або МСФЗ
та
- зменшити фінансовий результат до оподаткування на суму розрахованої амортизації вартості поліпшення (ремонту) орендованих ОЗ відповідно до пункту138.3 Податкового кодексу України.
За інформацією Офісу ВПП ДПС
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
Причиною нестач або лишків ТМЦ може бути й звичайна плутанина під час здійснення операцій з окремими видами запасів. У такій ситуації, найпевніше, маємо справу з пересортицею. А взаємозалік інвентаризаційних різниць провести можна не завжди. За яких умов це дозволено і якими будуть податкові наслідки пересортиці — у статті
Форма, порядок та строки подання інформації про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан до територіального центру комплектування. Перелік суб’єктів, хто зобов’язаний подавати інформацію про транспорт. Дані, які слід наводити у відомості
Що зламалося — те задокументуйте. Завантажуйте зразок дефектного акта + бланк у Word і приклади для ремонту, будівництва, обліку