Поліпшення орендованих ОЗ: чи коригувати фінрезультат на суму амортизації вартості поліпшення

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Коли облікова політика захистить від податківців: судова практика

Витрати на поліпшення (ремонт) орендованих основних засобів (далі — ОЗ), що збільшують майбутні економічні вигоди, які спочатку очікувалися від їх використання, у податковому обліку відображають як окремий об’єкт групи 9 «інші основні засоби» з мінімально допустимим строком корисного використання 12 років.

Поліпшення орендованих ОЗ: чи коригувати фінрезультат на суму амортизації вартості поліпшення

При визначенні об’єкта оподаткування платники податку-орендарі мають:

  • збільшити фінансовий результат до оподаткування на суму нарахованої

    амортизації

    вартості поліпшення (ремонту) орендованих ОЗ відповідно до НП(С)БО або МСФЗ

та

  • зменшити фінансовий результат до оподаткування на суму розрахованої амортизації вартості поліпшення (ремонту) орендованих ОЗ відповідно до пункту138.3 Податкового кодексу України.

За інформацією Офісу ВПП ДПС

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Інвентаризація 2025: порядок проведення, строки та оформлення результатів

Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
245155

Паливо на підприємстві: особливості списання

Списання палива — складна ділянка бухгалтерського обліку, до якої завжди проявляє цікавість податкова, оскільки знає, що тут майже завжди можна «щось» знайти. У огляді розповімо про норми витрат пального, їхнього застосування, документальне оформлення, подорожні листи, акт списання палива зразок заповнення, проводки
275264

Списання основних засобів у 2025 році: правила, документи, приклади

Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
305895

Як діяти, якщо виникла пересортиця

Причиною нестач або лишків ТМЦ може бути й звичайна плутанина під час здійснення операцій з окремими видами запасів. У такій ситуації, найпевніше, маємо справу з пересортицею. А взаємозалік інвентаризаційних різниць провести можна не завжди. За яких умов це дозволено і якими будуть податкові наслідки пересортиці — у статті
9322

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді