3 червня, на засіданні Уряду затверджено новий Порядок передачі державного та комунального майна в оренду. Відповідну постанову прийнято з доопрацюванням протягом 3-х днів.
Суборенда приміщення: проводки
Нові механізми передбачають, зокрема, передачу майна виключно через електронну торгову систему, оприлюднення інформації за результатами аукціону, запровадження онлайн-моніторингу.
Головними цілями даних нововведень є:
- підвищення ефективності орендних відносин;
- спрощення та осучаснення процедур оренди;
- забезпечення рівного доступу усіх зацікавлених потенційних орендарів до майна та конкурентоспроможності;
- запобігання зловживань і посилення громадського контролю в орендній сфері.
Як зазначив Міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Ігор Петрашко, проведення ефективних, прозорих аукціонів забезпечить збільшення надходжень до державного та місцевого бюджетів. В свою чергу, це сприятиме розвитку ринкового середовища і, як наслідок, збільшенню кількості робочих місць та самозайнятості населення.
Новий Порядок поширюється на передачу в оренду державного та комунального майна, що знаходиться на балансі державних та комунальних підприємств, державних та місцевих органів, Національної та галузевих академій наук, тощо.
За матеріалами Мінекономіки
Собівартість — це один з ключових економічних показників будь-якого підприємства. У процесі її розрахунку можуть брати участь не тільки бухгалтер, але й економіст. Якими правилами слід керуватися при розрахунку собівартості продукції, якою вона буває та як її правильно показати в обліку формування собівартості, методи й способи калькулювання, документальне оформлення калькулювання — питання даного огляду
Якщо постало питання ремонту орендованого приміщення, то дбати про облік доведеться точно бухгалтеру. Облік поточного і капітального ремонту орендованого приміщення, його поліпшення та добудови, нюанси оподаткування – у консультації
Отримання переказів коштів з-за кордону зараз актуальне як ніколи. Перекази здійснюють батьки, члени подружжя, діти, інші родичі та не лише вони. Коли та як треба декларувати та сплачувати податки з грошових переказів з-за кордону, коли можна не сплачувати податки з закордонних переказів та які є способи здійснення таких переказів — у консультації
Зважати на обмеження готівкових розрахунків доводиться повсякчас. То засновник бажає внести позику готівкою, то працівник надав документи на придбані власним коштом товари. От і постають запитання, чи слід застосовувати обмеження. Нагадаємо про граничні суми розрахунків готівкою і розглянемо декілька ситуацій, пов’язаних із готівковими розрахунками
У консультації – про суборенду приміщення, зразок договору суборенди приміщення, а також особливості укладання таких договорів, заповнення форми 20-ОПП для суборендодавця та суборендаря, а також бухгалтерські проведення для обох сторін