З 1 липня клієнти небанківських фінустанов тепер під захистом НБУ

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Від сьогодні, з 1 липня, НБУ починає приймати та опрацьовувати звернення громадян про роботу фінансових, страхових, лізингових, факторингових компаній, ломбардів та кредитних спілок.

З 1 липня клієнти небанківських фінустанов тепер під захистом НБУ

Якщо фінансова установа порушила ваші права, звертайтесь з письмовою скаргою безпосередньо до керівництва цієї установи. Деякі питання можна вирішити на цьому рівні.

Але якщо фінустанова не реагує навіть після скарги, варто звертатися до Нацбанку. Найбезпечніші та найзручніші канали звернення до НБУ:

  • електронна пошта [email protected];
  • контакт-центр 0 800 505 240.

У зверненні до НБУ вказуйте ту ж інформацію, яку раніше вимагала Нацкомфінпослуг. Тобто потрібно вказати свою контактну інформацію та розповісти суть вашого питання чи скарги.

Відповідь на звернення буде упродовж 30 днів. Відповідь на «прості» звернення НБУ надає впродовж 15 днів.

За інформацією НБУ

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Поворотна фінансова допомога: бухгалтерські проводки

У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
342536

Розрахунок платіжною карткою: правила для ФОП і підприємств у 2025 році

Розрахунок платіжною карткою за товар чи послугу вже став звичною справою. Як у сфері торгівлі здійснюються розрахунки через платіжні термінали і як це впливає на облік суб’єкта господарювання — продавця товарів
17678

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді