Від сьогодні, з 1 липня, НБУ починає приймати та опрацьовувати звернення громадян про роботу фінансових, страхових, лізингових, факторингових компаній, ломбардів та кредитних спілок.
Якщо фінансова установа порушила ваші права, звертайтесь з письмовою скаргою безпосередньо до керівництва цієї установи. Деякі питання можна вирішити на цьому рівні.
Але якщо фінустанова не реагує навіть після скарги, варто звертатися до Нацбанку. Найбезпечніші та найзручніші канали звернення до НБУ:
- електронна пошта [email protected];
- контакт-центр 0 800 505 240.
У зверненні до НБУ вказуйте ту ж інформацію, яку раніше вимагала Нацкомфінпослуг. Тобто потрібно вказати свою контактну інформацію та розповісти суть вашого питання чи скарги.
Відповідь на звернення буде упродовж 30 днів. Відповідь на «прості» звернення НБУ надає впродовж 15 днів.