Суб’єкт господарювання — власник нерухомого майна у разі надання в оренду частини приміщень (окремих кімнат, офісів, квадратних метрів) має подати повідомлення за формою № 20-ОПП.
Під час надання форми № 20-ОПП застосовуйте принцип укрупнення інформації. Наприклад, якщо подаєте інформацію про об’єкти оподаткування — офіс, склад, склад-магазин, розташовані в одному офісному центрі за одною адресою, достатньо надати інформацію за одним із типів об’єктів оподаткування, зазначивши у найменуванні: офіс, склад, склад-магазин. Якщо в оренду надаєте однотипні об’єкти оподаткування за різним місцезнаходженням, інформацію у формі № 20-ОПП відображайте по кожному об’єкту окремо.
Принцип укрупнення інформації не застосовуйте під час надання інформації про об’єкти рухомого та нерухомого майна, які підлягають реєстрації у відповідному державному органі з отриманням відповідного реєстраційного номера. Наприклад, у формі № 20-ОПП надайте інформацію і про земельну ділянку, і про об’єкт нежитлової нерухомості, що розташований на такій земельній ділянці.
За інформацією ГУ ДПС у Тернопільській області
Собівартість — це один з ключових економічних показників будь-якого підприємства. У процесі її розрахунку можуть брати участь не тільки бухгалтер, але й економіст. Якими правилами слід керуватися при розрахунку собівартості продукції, якою вона буває та як її правильно показати в обліку формування собівартості, методи й способи калькулювання, документальне оформлення калькулювання — питання даного огляду
Якщо постало питання ремонту орендованого приміщення, то дбати про облік доведеться точно бухгалтеру. Облік поточного і капітального ремонту орендованого приміщення, його поліпшення та добудови, нюанси оподаткування – у консультації
Отримання переказів коштів з-за кордону зараз актуальне як ніколи. Перекази здійснюють батьки, члени подружжя, діти, інші родичі та не лише вони. Коли та як треба декларувати та сплачувати податки з грошових переказів з-за кордону, коли можна не сплачувати податки з закордонних переказів та які є способи здійснення таких переказів — у консультації
Зважати на обмеження готівкових розрахунків доводиться повсякчас. То засновник бажає внести позику готівкою, то працівник надав документи на придбані власним коштом товари. От і постають запитання, чи слід застосовувати обмеження. Нагадаємо про граничні суми розрахунків готівкою і розглянемо декілька ситуацій, пов’язаних із готівковими розрахунками
У консультації – про суборенду приміщення, зразок договору суборенди приміщення, а також особливості укладання таких договорів, заповнення форми 20-ОПП для суборендодавця та суборендаря, а також бухгалтерські проведення для обох сторін