Діють нові правила реєстрації та поставки на облік великотоннажних та інші ТТЗ

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

З 23 липня змінився Порядок відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів.

Діють нові правила реєстрації та поставки на облік великотоннажних та інші ТТЗ

Ключові зміни, про які слід знати:

1. Змінені форми заяв.

2. На зареєстрований (перереєстрований) технологічний транспортний засіб (далі – ТТЗ) територіальний орган Держпраці через центр надання адмінпослуг видає свідоцтво про реєстрацію встановленого зразка та присвоює номерний знак.

3. Номерні знаки не видають, а присвоюють, про що роблять відповідні позначки на свідоцтві про реєстрацію.

Ця новина уже на Facebook, долучайтеся до спільноти бухгалтерів

4. Змінено перелік документів, які потрібно для проведення реєстраційних дій. Відтак, для реєстрації ТТЗ подають такі документи:

  • заява власника;
  • засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують право володіння, користування і розпорядження ТТЗ;
  • декларація про відповідність, оформлена виробником або його уповноваженим представником, – для ТТЗ, на які поширюється дія Технічного регламенту безпеки машин, затвердженого постановою КМУ від 30.01. 2013 № 62 та які реєструють вперше;
  • акт технічного огляду.

Для реєстрації ТТЗ, який тривалий час (понад п′ять років) експлуатує суб′єкт господарювання та на який відсутні документи, що встановлюють право власності або користування, та про попередню його реєстрацію, надають копію інвентарної картки обліку основних засобів або витяг з балансової відомості. У них зазначають дату введення в експлуатацію ТТЗ, скріплені підписом посадової особи суб′єкта господарювання та печаткою.

Для реєстрації ТТЗ, що раніше експлуатувався і перебував на обліку, подають також свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу (далі — свідоцтво про реєстрацію) з позначкою про зняття з обліку, а у разі його відсутності — довідка з попереднього місця реєстрації ТТЗ.

5. Для перереєстрації технологічного транспортного засобу необхідні:

  • заява власника;
  • свідоцтво про реєстрацію технологічного транспортного засобу;
  • Акт технічного огляду ТТЗ.

6. Для зняття з обліку ТТЗ:

  • заява власника;
  • свідоцтво про реєстрацію технологічного транспортного засобу;
  • Акт технічного огляду ТТЗ або акт на списання основних засобів, заява — для фізичних осіб;
  • Акт ліквідації основних засобів.

У випадку втрати свідоцтва про реєстрацію на ТТЗ, які непридатні до подальшого використання та вибраковують (списують), власник подає до територіального органу Держпраці посвідчені в установленому порядку документи, що підтверджують факт їх втрати.

За інформацією Держпраці у Вінницькій області

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Премія за підсумками року: нарахування та оподаткування

Річна премія — це винагорода за результатами роботи за рік. Інколи її називають тринадцятою зарплатою. Законодавство детально питання нарахування премій не врегульовує і роботодавець має певну свободу. У консультації — як нараховується річна премія, які є види, їхнє оподаткування, вплив розрахунку середньої зарплати для відпускних, лікарняних та інших виплат
68171

Міжнародний день бухгалтера 2025: ідеї привітань і святкування професійного свята

Міжнародний день бухгалтера, або Міжнародний день бухгалтерії — професійне свято бухгалтерів, яке відзначаємо щорічно 10 листопада. Тобто вже невдовзі :) Спеціально до свята ми підготували для вас п'ять порад, як незвично провести цей день
4537

Оновлені довідники податкових пільг — актуальні дані на 2025 рік

Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
18756

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
98585

Чому бухгалтеру варто інвестувати в себе

Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
1065

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді