Як подати заяву на призначення щомісячної грошової виплати за особливі заслуги перед Батьківщиною на вебпорталі е-послуг ПФУ

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Щомісячну грошову виплату призначають незалежно від того, чи перебуває заявник на обліку в органах ПФУ як одержувач пенсії (щомісячного довічного грошового утримання)

image44

Щомісячну грошову виплату особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною і брали участь у захисті України, починаючи з 2014 року встановили Законом України «Про щомісячну грошову виплату деяким категоріям громадян» від 27.07.2022 № 2454-IX.

Порядок призначення і виплати щомісячної грошової допомоги таким особам залежно від присвоєної відзнаки визначив Кабмін постановою від 20.01.2023 № 79.

Перелік документів, які подаються разом із заявою встановленого зразка:

  • для осіб, які мають заслуги перед Батьківщиною:
    • паспорт заявника або законного представника недієздатної особи, малолітньої або неповнолітньої особи;
    • довідка про присвоєння ідентифікаційного номера або відмітка в паспорті громадянина України про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків через релігійні переконання;
    • документ, що підтверджує відомості (інформацію) про місце проживання;
    • документ про присвоєння звання Герой України або нагородження орденами;
    • посвідчення ветерана війни (згідно з додатком 2 постанови КМУ від 12.05.1994 № 302);
    • документ, що підтверджує безпосередню участь особи у захисті суверенітету і територіальної цілісності України (довідка про участь в АТО/ООС або у заходах, необхідних для забезпечення оборони України);
  • для членів сімей загиблих (померлих) громадян з числа осіб, які мають заслуги перед Батьківщиною:
    • паспорт громадянина України або свідоцтво про народження (для дитини віком до 14 років);
    • довідка про присвоєння ідентифікаційного номера або відмітка в паспорті громадянина України про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків через релігійні переконання;
    • документ, що підтверджує відомості (інформацію) про місце проживання;
    • свідоцтво про шлюб (дружині/чоловікові);
    • довідка про навчання за денною формою навчання (для дітей віком від 18 до 23 років, які навчаються);
    • довідка МСЕК (для дітей, які стали особами з інвалідністю до досягнення 18-річного віку);
    • свідоцтво про смерть особи, яка мала особливі заслуги перед Батьківщиною;
    • свідоцтво про смерть іншого з батьків (для дітей-сиріт після 18 років).

Подати заяву на призначення щомісячної грошової виплати можна онлайн — через вебпортал електронних послуг ПФУ.

Увійдіть до особистого кабінету на вебпорталі за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису). Відеоінструкція — за посиланням.

У розділі «Комунікації з ПФУ» оберіть вкладку «Заява про призначення щомісячної грошової виплати деяким категоріям громадян».

Заповніть необхідні атрибути заяви, оберіть спосіб виплати та завантажте заздалегідь відскановані документи:

  • паспорт заявника;
  • ідентифікаційний номер;
  • інші необхідні документи.

При завантаженні сканованих копій документів враховуйте вимоги до їх виготовлення:

  • розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
  • формат файлу: JPG, JPEG, PDF;
  • документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
  • скан-копії виготовляються з оригіналів документів;
  • скан-копія повинна бути кольорова, чітка та читабельна;
  • назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.

Перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть її за допомогою КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ».

Стан опрацювання заяви на призначення щомісячної грошової виплати перегляньте в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».

За інформацією ПФУ в Донецькій області

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як змінили Розрахунок сільгоспчастки у 2025 році

Із 18 липня 2025 року діють оновлені правила заповнення Розрахунку частки сільгосптоваровиробництва. Тепер до сільгоспдоходу можете включати більше операцій, а деякі «дивні обмеження» скасовані. Дізнайтеся, на які зміни чекати у звітності за новою формою
39

Скасування Господарського кодексу з 28.08.2025: які наслідки і що буде далі?

У консультації роз’яснимо, за які новації у видах юросіб, управлінні об’єктами державної та комунальної власності проголосували депутати. Верховна Рада скасувала Господарський кодекс і внесла зміни до низки інших нормативних актів. Проаналізуємо, як це вплине на бізнес
3206

Програмний РРО (ПРРО): як працювати у 2025 році

Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) — альтернатива старому доброму касовому апарату. Адже за допомогою програмних РРО розраховуватися з покупцями і зручніше, і дешевше. Все про ПРРО: кому і коли застосовувати, як зареєструвати та працювати
24412

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді