Переведіть свою трудову діяльність в електронний вигляд: сформуйте е-трудову книжку

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

⚡️ ЗРАЗКИ ЗАРПЛАТНИХ ВІДОМОСТЕЙ, ЩО ВБЕРЕЖУТЬ ВІД ШТРАФІВ ⚡️

Електронна трудова книжка — це цифровий аналог паперової трудової книжки. Вона забезпечує:

  • спрощення доступу до інформації про свій стаж як роботодавцю, так і самому працівнику;
  • мінімізація негативних ризиків втрати паперової трудової книжки та потім її відновлення;
  • нарахування пенсій в автоматичному режимі.

Переведіть свою трудову діяльність в електронний вигляд: сформуйте е-трудову книжку

СКАЧАТИ

Кожен охочий має змогу через вебпортал електронних послуг ПФУ (www.portal.pfu.gov.ua) подати скан-копії своєї трудової книжки та інших документів про стаж для оцифрування. Відскановані документи можуть подати як застраховані особи, так і роботодавці за своїх працівників.

Як це зробити?

Для того, щоб скористатися послугою, слід отримати кваліфікований цифровий підпис та зайти у свій особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг ПФУ до розділу «Відомості про трудові відносини». Застраховані особи та роботодавці можуть надавати інформацію про трудову діяльність у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, які відповідають певним технічним вимогам (перелічені у пам’ятці при початку роботи) та засвідчені кваліфікованим електронним підписом.

Увага! При наданні роботодавцем (страхувальником) відомостей їх невід’ємною складовою є сканована копія згоди працівника про надання дозволу на обробку його персональних даних. У разі подання відомостей про свою трудову діяльність працівником (застрахованою особою) особисто, згода надаватиметься автоматично при підписанні та направленні пакету документів до ПФУ.

За інформацією ПФУ

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Страховий стаж 2025: як рахувати і що входить у розрахунок

Страховий стаж впливає на розмір лікарняних, декретних і пенсійних виплат. Тому роботодавець має правильно його визначити — і для працівника, і для Пенсійного фонду. Розберімо, як рахувати страховий стаж найманим працівникам, підприємцям і виконавцям за цивільно-правовими договорам
71746

Середньооблікова кількість штатних працівників: приклад розрахунку

Під час розрахунку середньооблікової кількості штатних працівників є нюанси, які варто врахувати, аби все було правильно. Так, як хоче Держстатистика. У консультації — правила та приклади розрахунку цього показника
184655

Інвентаризація земель 2025: порядок проведення, документи та строки

Земля є специфічним об’єктом обліку, з яким має справу далеко не кожне підприємство. Як провести інвентаризацію земель та відобразити земельні ділянки в обліку підприємства, — у цій консультації
7145

Професійна сертифікація за МСФЗ: навчальна програма для бухгалтерів

Чимало українських підприємств почали застосовувати Міжнародні стандарти фінансової звітності, які поки що не є обов’язковими для всіх. Проте Україна йде в Європу, і перехід бізнесу з національних стандартів на МСФЗ — питання часу. І щоб ви не гаяли час, не шукали, як правильно застосувати МСФЗ вперше, з чого має складатися звітність, як змінити облікову політику, — Вища школа Головбуха уже підготувала для вас програму підвищення кваліфікації «Професійна сертифікація за МСФЗ»
4356

ЄСВ: ставки, сплата, строки звітування

ЄСВ — це обов’язковий платіж, який сплачують роботодавці за найманих працівників при нарахуванні зарплати чи винагород за ЦПД. ФОПи сплачують його за себе. Дізнайтеся про останні зміни та актуальні правила — у нашій статті
153276

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді