⚡️ ЗРАЗКИ ЗАРПЛАТНИХ ВІДОМОСТЕЙ, ЩО ВБЕРЕЖУТЬ ВІД ШТРАФІВ ⚡️
Електронна трудова книжка — це цифровий аналог паперової трудової книжки. Вона забезпечує:
- спрощення доступу до інформації про свій стаж як роботодавцю, так і самому працівнику;
- мінімізація негативних ризиків втрати паперової трудової книжки та потім її відновлення;
- нарахування пенсій в автоматичному режимі.
Кожен охочий має змогу через вебпортал електронних послуг ПФУ (www.portal.pfu.gov.ua) подати скан-копії своєї трудової книжки та інших документів про стаж для оцифрування. Відскановані документи можуть подати як застраховані особи, так і роботодавці за своїх працівників.
Як це зробити?
Для того, щоб скористатися послугою, слід отримати кваліфікований цифровий підпис та зайти у свій особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг ПФУ до розділу «Відомості про трудові відносини». Застраховані особи та роботодавці можуть надавати інформацію про трудову діяльність у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, які відповідають певним технічним вимогам (перелічені у пам’ятці при початку роботи) та засвідчені кваліфікованим електронним підписом.
Увага! При наданні роботодавцем (страхувальником) відомостей їх невід’ємною складовою є сканована копія згоди працівника про надання дозволу на обробку його персональних даних. У разі подання відомостей про свою трудову діяльність працівником (застрахованою особою) особисто, згода надаватиметься автоматично при підписанні та направленні пакету документів до ПФУ.