Організовуємо бухгалтерську службу на підприємстві правильно

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Фахівці міністерства роз’яснили, як організовується бухгалтерська служба на підприємстві

Фахівці міністерства роз’яснили, як організовується бухгалтерська служба на підприємстві.

Так, для забезпечення ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно обирає форму його організації.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Крім того, у разі виконання працівником робіт, що належать до різних професій, трудовий договір укладається за згодою сторін за посадою, яку визнано основною. Основною вважається посада з найбільшим обсягом виконуваних робіт порівняно з іншими професіями.

При розробленні посадової інструкції бухгалтера коло завдань та обов’язків за цією посадою може бути доповнено роботами, притаманними іншим посадам, рівним за складністю, виконання яких не потребує іншої кваліфікації.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image47

Статті за темою

Усі статті за темою

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204189

Листок непрацездатності з помилкою: як оформити відсутність працівника

Лікарняний із помилкою? Таке трапляється навіть у медзакладах. Але як бути бухгалтеру: як правильно оформити відсутність працівника, якщо лікарняний виправити не можна? У консультації даємо готове рішення
24808

ЗОЗ списує прострочені ліки: ПДВ‑наслідки і зведена ПН

У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення
75

Пільги для мобілізованих ФОПів під час воєнного стану: розбираємо новації

Мобілізованих ФОПів в автоматичному режимі звільнятимуть від податків і звітності — без зайвої бюрократії. З’ясуймо, як працюють нові норми, кого вони стосуються і що потрібно знати, аби скористатися пільгами
837

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді