На загальних зборах товариство вирішило викупити акції власної емісії. Як це зробити та якими бухгалтерськими проведеннями слід відобразити таку операцію у бухгалтерському обліку підприємства?
На загальних зборах товариство вирішило викупити акції власної емісії. Як це зробити та якими бухгалтерськими проведеннями слід відобразити таку операцію у бухгалтерському обліку підприємства?
Насамперед зазначимо, що товариство має протягом року з моменту викупу продати викуплені товариством акції або анулювати їх відповідно до рішення загальних зборів, яким було передбачено викуп товариством власних акцій. Це встановлює частина третя статті 66 Закону України «Про акціонерні товариства» від 17.09.2008 № 514-VI. Протягом цього періоду розподіл прибутку, а також голосування і визначення кворуму на загальних зборах акціонерів провадиться без урахування придбаних акціонерним товариством власних акцій.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Що необхідно для обліку операцій зі зворотного викупу акцій власної емісії — читайте в експертно-правовій системі «Експертус Податки».
Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
Лікарняний із помилкою? Таке трапляється навіть у медзакладах. Але як бути бухгалтеру: як правильно оформити відсутність працівника, якщо лікарняний виправити не можна? У консультації даємо готове рішення
Популярні бланки та зразки стануть у пригоді всім бухгалтерам. У публікації знайдете «хіти», які завжди мають попит серед наших читачів
У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення
Мобілізованих ФОПів в автоматичному режимі звільнятимуть від податків і звітності — без зайвої бюрократії. З’ясуймо, як працюють нові норми, кого вони стосуються і що потрібно знати, аби скористатися пільгами