Змінено порядок реєстрації та ліцензування банків

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Нацбанк уніс зміни до Положення про порядок реєстрації та ліцензування банків, відкриття відокремлених підрозділів, затвердженого своєю постановою від 08.09.2011 № 306

Нацбанк уніс зміни до Положення про порядок реєстрації та ліцензування банків, відкриття відокремлених підрозділів, затвердженого своєю постановою від 08.09.2011 № 306. А саме:

- розрахунок розміру власних коштів юридичної особи (крім банків України) проводитимуть станом на останню звітну дату, що передує відповідній даті за даними її фінансової звітності та приміток до фінансової звітності. До внесення відповідних змін такий розрахунок проводили станом на перше число першого місяця кожного кварталу, у якому здійснювався внесок до статутного капіталу банку. Розрахунок розміру власних коштів здійснюють на підставі індивідуальної фінансової звітності, а для банків, фінансових установ, юридичних осіб, які мають інвестиційний рівень кредитного рейтингу, публічних компаній — на підставі консолідованої фінансової звітності;

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

- висновок наглядового органу країни місцезнаходження іноземного банку, що підтверджує суму наявного регулятивного капіталу і суму регулятивного капіталу іноземного банку, що необхідна для виконання ним економічних нормативів не подаватиметься, якщо іноземний банк має інвестиційний рівень кредитного рейтингу.

Постанова набрала чинності з 12.06.2015.

Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image72

Статті за темою

Усі статті за темою

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204199

Листок непрацездатності з помилкою: як оформити відсутність працівника

Лікарняний із помилкою? Таке трапляється навіть у медзакладах. Але як бути бухгалтеру: як правильно оформити відсутність працівника, якщо лікарняний виправити не можна? У консультації даємо готове рішення
24827

ЗОЗ списує прострочені ліки: ПДВ‑наслідки і зведена ПН

У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення
75

Пільги для мобілізованих ФОПів під час воєнного стану: розбираємо новації

Мобілізованих ФОПів в автоматичному режимі звільнятимуть від податків і звітності — без зайвої бюрократії. З’ясуймо, як працюють нові норми, кого вони стосуються і що потрібно знати, аби скористатися пільгами
839

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді