Затверджено порядок обміну інформацією між Мінсоцполітики та ДФС

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Затверджено порядок, який регламентує обмін інформацією між Мінсоцполітики та ДФС, правила складання та подання Мінсоцполітики запитів на отримання інформації із Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про наявність доходів та джерела їх отримання фізичними особами, які надають соціальні послуги

Затверджено порядок, який регламентує обмін інформацією між Мінсоцполітики та ДФС, правила складання та подання Мінсоцполітики запитів на отримання інформації із Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про наявність доходів та джерела їх отримання фізичними особами, які надають соціальні послуги.

Зокрема визначено, що Мінсоцполітики надає запити до ДФС через державне підприємство «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України» (далі — ІОЦ Мінсоцполітики) винятково в електронній формі з використанням засобів технічного та криптографічного захисту інформації відповідно до вимог законодавства з питань захисту інформації.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

У свою чергу, ДФС надає відповідь на запит через ІОЦ Мінсоцполітики також в електронній формі протягом п’яти робочих днів із дня отримання такого запиту.

При обміні інформацією суб’єкти інформаційного обміну впроваджуватимуть організаційно-технічні заходи, які забезпечуватимуть захист інформації з обмеженим доступом, що передається.

Наказ набирає чинності із дня його офіційного опублікування.

Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image78

Статті за темою

Усі статті за темою

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204200

Листок непрацездатності з помилкою: як оформити відсутність працівника

Лікарняний із помилкою? Таке трапляється навіть у медзакладах. Але як бути бухгалтеру: як правильно оформити відсутність працівника, якщо лікарняний виправити не можна? У консультації даємо готове рішення
24834

ЗОЗ списує прострочені ліки: ПДВ‑наслідки і зведена ПН

У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення
76

Пільги для мобілізованих ФОПів під час воєнного стану: розбираємо новації

Мобілізованих ФОПів в автоматичному режимі звільнятимуть від податків і звітності — без зайвої бюрократії. З’ясуймо, як працюють нові норми, кого вони стосуються і що потрібно знати, аби скористатися пільгами
843

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді