Які адмінпослуги отримає великий платник у МУ ДПС по роботі з ВПП

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Міжрегіональні управління ДПС по роботі з великими платниками податків (далі — МУ ДПС по роботі з ВПП) надають наступні адмініпослуги:

Які адмінпослуги отримає великий платник у МУ ДПС по роботі з ВПП

  • видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток

    (доходи);
  • підтвердження статусу податкового резидента України;
  • видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
  • реєстрація реєстратора розрахункових операцій;
  • реєстрація книг обліку розрахункових операцій;
  • реєстрація розрахункових книжок;
  • реєстрація платника єдиного податку;
  • надання витягу з Реєстру платників єдиного податку;
  • включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій;
  • внесення змін до відомостей, що містяться у Реєстрі неприбуткових установ та організацій;
  • надання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Отримати такі адмінпослуги можна за адресами МУ ДПС по роботі з ВПП за наступним посиланням.

Фахівці Офісу готові до спілкування з:

  • понеділка по четвер: з 8 год 00 хв до 17 год 00 хв
  • у п'ятницю: з 8 год 00 хв до 15 год 45 хв
  • перерва: з 12 год 00 хв до 12 год 45 хв

Напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочена на одну годину.

Водночас за допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

За інформацією Офісу ВПП ДПС


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Звіт про відповідність резидента Дія Сіті: як заповнити і коли подати

1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
44

Як відобразити в обліку та оподаткувати спецодяг

Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
65196

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
275282

Малоцінні швидкозношувані предмети (МШП)

Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП
311322

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді