Медичні огляди працівників: чи проводити під час карантину

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

⚡️ ЯК І ЗА ЯКОЮ ФОРМОЮ ВИ ПОДАВАТИМЕТЕ ЗВІТ З ЄСВ З 2021 РОКУ ⚡️

Порядок проведення медичних оглядів працівників

певних категорій, затверджений наказом МОЗ від 21.05.2007 № 246 (далі — Порядок).

Медичні огляди працівників: чи проводити під час карантину

МОЗ не вносив зміни до Порядку щодо зупинення (призупинення) медичних оглядів вищезазначених окремих категорій працівників.

Тому медичні огляди працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці, або таких, що потребують професійному добору, щорічні обов’язкові медичні огляди осіб віком до 21 року мають проводитись.

За інформацією Держапраці у Тернопільській області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Звіт про виконання будівельних робіт 2025

Облік у будівництві специфічний. Бухгалтер має ще й знати правила галузевої статзвітності. Ця консультація щодо заповнення звіту про виконання будівельних робіт (форма № 1-кб (місячна)) допоможе розібратися і заощадити час
14469

Звіт про відповідність резидента Дія Сіті: як заповнити і коли подати

1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
60

Як відобразити в обліку та оподаткувати спецодяг

Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
65233

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
275397

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді